Els darrers mals resultats del primer equip del CE Manresa han portat a la directiva a destituir l'entrenador Xavi Corominas, i a substituir-lo per Aitor Maeso, que es fa càrrec de l'equip de forma imminent. El nou míster és de sobres conegut al club. En una primera etapa va ser coordinador i entrenador del futbol base, posteriorment va fitxar per la Damm, un dels clubs referents a Catalunya en equips inferiors, i el 2022 va tornar a Manresa per ser el segon entrenador de Ferran Costa durant la seva última temporada al capdavant de l'equip.
L'objectiu del nou míster serà redreçar la mala dinàmica de resultats que està tenint l'equip en aquesta segona temporada a Segona RFEF, on, amb una plantilla renovada i de qualitat individual, ha estat molt irregular en el joc i amb importants mancances estructurals en atac.
Xavi Corominas va arribar a Manresa procedent de la base de l'Espanyol per substituir Ferran Costa, que en el seu debut a la categoria va conduir l'equip fins a la quarta posició de la lliga regular i a disputar la promoció d'ascens a Primera RFEF. Un repte molt complicat, però que s'allunya molt de la posició que té ara l'equip a la taula, més pendent de les posicions de descens que de les que donarien possibilitats d'ascens.
Xavi Corominas completa la seva etapa manresana amb només 5 victòries -1 d'elles a domicili- de 18 partits jugats, 7 empats i 6 derrotes, i un inici d'any decebedor, amb 1 punt en els dos partits disputats a casa i zero gols anotats. Més enllà dels resultats, a més, l'equip ha mostrat mancances sobretot en atac, que l'han portat a ser el tercer equip menys golejador del grup, amb diferència, només superat pels dos fanalets vermells.
La directiva espera que el nou míster serveixi de revulsiu per canviar la dinàmica d'un equip que es troba en dotzena posició, a deu punts de les places de promoció d'ascens i a només dos punts de places de descens directe, i amb els mateixos punts que el tretzè, que hauria de disputar el torneig de permanència.
[naciomanresa]
El CE Manresa acomiada Xavi Corominas i fitxa Aitor Maeso per a la banqueta
El nou entrenador va ser segon de Ferran Costa la seva darrera temporada en el club
ARA A PORTADA
-
L'Abadia de Montserrat estrena una il·luminació amb més de 40 metres de lluminàries d'alta eficiència Redacció
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
-
Detingut un home a Manresa per la presumpta violació d'una dona que li llogava una habitació Pere Fontanals
-
-
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 16 de gener de 2024 a les 11:18
Actualitzat el 12 de març de 2024 a les 14:38
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
-
Esports
El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
-
Esports
El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
-
Esports
Doble triomf per al Rugby Manresa: primera victòria del masculí i victòria contundent del femení
-
Esports
El Baxi Manresa afronta un gran repte davant el Bahcesehir
-
Esports
La Berga-Santpedor celebrarà 40 edicions amb una nova modalitat familiar de 19 quilòmetres
