El CE Manresa ha aconseguit un valuós empat aquest diumenge en la seva visita al camp del líder al Camp Municipal d'Olot, davant més de 1.100 aficionats, i ha superat, d'aquesta manera, la marca que tenia des de la temporada 1960-61 de setze partits consecutius invicte a la Tercera Divisió. Amb l'empat 1-1 contra la UE Olot, el primer equip manresà porta els últims 17 partits de lliga sense perdre. De fet, en el que portem de temporada només ha perdut en una ocasió.
El partit entre la UE Olot i el CE Manresa ha estat molt igualat i tots dos equips han tingut oportunitats d'endur-se la victòria. Després d'uns minuts de tempteig, el primer xut entre els tres pals l'ha fet Marc Martínez al minut 23 des de la frontal, que ha aturat el porter local. Dos minuts més tard, ha estat la UE Olot qui s'acostava a la porteria de Pulido, però en aquest cas amb més encert. Arranz avançava els garrotxins en el marcador. Aquest gol no ha fet afluixar als jugadors manresans, i Pelegrín enviava la pilota fregant el pal al minut 29.
Als primers minuts de la segona part, ha estat la UE Olot qui s'ha acostat més a la porteria manresana. Al 52, una clara oportunitat dels locals fa passar la pilota arran de pal. Tres minuts més tard, els de la Garrotxa tenien una doble ocasió que acaba passant per sobre el travesser. Finalment, ha estat al minut 69 que el CE Manresa ha marcat el gol de l'empat. Centrada al segon pal de Biel I, la posa a l'olla Salva de cap, no arriba a refusar el porter i Javi López marca el gol de l'empat. I encara s'hauria pogut endur la victòria el CE Manresa si arriba a entrar el xut de Nil Garrido des de fora de l'àrea que ha sortit fregant el pal a l'esquerra del porter.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
El CE Manresa aconsegueix un valuós empat al camp del líder Olot (1-1)
Davant de més de 1.100 aficionats, els manresans superen la ratxa invicta de la temporada 1960-61
ARA A PORTADA
-
Manresa, capital del cinema en català: supera en projeccions per sala grans ciutats com Barcelona Pere Fontanals
-
-
Manresa es dota d'un pla de plans per garantir una resposta ràpida i coordinada en emergències Pere Fontanals
-
-
Manresa Il·lumina, entre els deu millors projectes d'economia circular als Innovation in Politics Awards Pere Fontanals
Publicat el 30 de gener de 2022 a les 17:55
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals