El CE Manresa ha anunciat cinc baixes de cara a la propera temporada. El club ha anunciat a través de les seves xarxes socials que Joan Castanyer, Toni Sureda, Salva Torreño, Ian Luca i Miguel Martínez no continuaran al primer equip.
El defensa central Joan Castanyer ha estat lesionat tota la temporada i no ha jugat cap partit amb el primer equip. Dona punt i final a la seva etapa després de tres temporades i mitja al club. El lateral esquerre Toni Sureda ha estat tres anys al CE Manresa. Aquesta última temporada ha participat en 23 partits de lliga i en el partit de Copa, amb 1.033 minuts jugats i 3 gols marcats.
Salva Torreño ha jugat a 9 partits de Segona RFEF i també va prendre part al partit de Copa, amb un total de 765 minuts jugats. El de Cornellà ha estat una temporada i mitja a Manresa. Un desmai que va patir al camp del Prat va fer que els serveis mèdics l'apartessin dels terrenys fins a final de temporada. Actualment està pendent de més proves.
Ian Luca només ha participat en un partit aquesta temporada i ha jugat 75 minuts. Aquesta era la seva primera temporada al club. Finalment, Miguel Martínez va arribar a l'equip en el passat mercat d'hivern. Des de llavors, ha jugat 8 partits amb un total de 288 minuts.
Per una altra part, el club espera poder anunciar el primer fitxatge aquest dimarts.
[noticia]110389[/noticia]
[noticia]110375[/noticia]
[noticia]110358[/noticia]
[noticia]110324[/noticia]
El CE Manresa anuncia cinc baixes per a la propera temporada
Joan Castanyer, Toni Sureda, Salva Torreño, Ian Luca i Miguel Martínez no continuaran a l'equip
ARA A PORTADA
-
Detinguts cinc homes d'entre 17 i 47 anys relacionats amb la mort violenta d'un home a Balsareny Redacció
-
La CUP acusa Junts de «victimisme» en el debat per l'atac del 8-M a la seva seu de Manresa Pere Fontanals
-
-
-
La CUP queda sola defensant estudiar municipalitzar serveis a mesura que vencin contractes Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
26 de juny de 2023 a
les 21:25
Actualitzat el
27 de juny de 2023 a les
22:49
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa U22 cau al Nou Congost en un final ajustat contra el Casademont Zaragoza
-
Esports
El CE Manresa visita la Montañesa amb l'objectiu de consolidar el lideratge
-
Esports
El Paidos cau a semifinals i la Joviat serà l'únic finalista bagenc a la Copa Colegial
-
Esports
Sallent: tres anys combatent la soledat a través de l'esport
-
Esports
El Covisa Manresa busca certificar la permanència a Castelló
-
Esports
El Baxi Manresa recupera Louis Olinde per jugar a Bilbao
