El CE Manresa ha anunciat aquest dilluns la renovació de Joan Castanyer, Óscar Pulido i Álex Sánchez i la baixa de Víctor Rodríguez. D'aquesta manera, el club ja compta amb una plantilla de 17 jugadors per encarar la propera temporada a Segona RFEF i, segons fonts de la directiva, properament s'anunciarà alguna renovació més i algun nou fitxatge.
[nointext]
El club manresà no ha deixat passar el temps i ja ha renovat quinze jugadors dels que varen aconseguir el títol de Tercera RFEF i l'ascens a Segona RFEF, i ha fet dos fitxatges per a la línia d'atac.
[intext1]
Per ara, la directiva només ha anunciat una baixa, la del defensa Víctor Rodríguez, aquest mateix dilluns. El club ha desitjat "sort" al jugador que es va incorporar a la disciplina de Ferran Costa a mitja temporada i "ha ajudat l'equip en la segona volta del campionat".
[intext2]
[noticia]103614[/noticia]
[noticia]103555[/noticia]
[noticia]103473[/noticia]
[noticia]103614[/noticia]
[noticia]103415[/noticia]
El CE Manresa anuncia la renovació de Castanyer, Pulido i Ãlex Sánchez i la baixa de Víctor Rodríguez
El club ja compta amb una plantilla de 17 jugadors per encarar la temporada a Segona RFEF
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de maig de 2022 a les 21:40
Et pot interessar
-
Esports El CN Manresa sorprèn i tanca la Copa Catalunya cinquè superant equips de més nivell
-
Esports Endesa patrocinarà el vehicle elèctric de l'equip Dynamics d'UPC Manresa
-
Esports El Rugby Manresa celebra 15 anys amb una jornada festiva i un partit ajustat contra el Badalona RC
-
Esports Adbisio ETL Global, nou patrocinador del waterpolo manresà
-
Esports El Baxi Manresa rep l'Slask Wroclaw en el debut a casa a l'Eurocup
-
Esports Manresa s'omple de cistelles amb míssils contra el «partit de la vergonya»