El CE Manresa continua en caiguda lliure de resultats i, malgrat la recuperació en el joc, acumula quatre derrotes consecutives i set jornades sense vèncer a Segona RFEF. En aquesta ocasió ha perdut per la mínima, 1-0, al Camp d'Esports contra el Lleida Esportiu. La derrota situa els blanc-i-vermells a cinc punts de la salvació.
Aitor Maeso ha posat d'inici sobre el terreny de joc Pulido, Reina, Yeray, De la Peña, Llopis, Marc Martínez, Martí Soler, Iglesias, Gilbert, Ballesteros i Alpha. El Lleida Esportiu ha dominat durant la primera part, però sense causar gran perill a la porteria manresana. Les dues úniques oportunitats dels de Ponent han arribat al minut 40, quan Pulido ha realitzat dues grans aturades consecutives.
A la segona part, els plans de Maeso s'han estroncat de seguida. Al minut 50, una pilota centrada a l'àrea manresana ha estat rematada per Becerra al fons de la xarxa en el que seria l'únic gol del partit. A partir d'aquí, els del Bages han començat a patir de valent. Al minut 63 una aturada increïble de Pulido ha evitat que els locals ampliessin diferències. Al 70, Pulido tornava a salvar un gol cantat.
Tot i que al minut 85 l'àrbitre ha expulsat Neyder Lozano, el resultat s'ha mantingut fins al final per confirmar una nova derrota per la mínima dels manresans.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
[superfillagrantema]1722[/superfillagrantema]
[naciomanresa]
El CE Manresa cau per la mínima al camp del Lleida Esportiu (1-0)
Els manresans han resistit bé a la primera part, però després del gol, Pulido ha salvat els mobles en més d'una ocasió

- El CE Manresa ha perdut a Lleida -
- CEM
ARA A PORTADA
-
-
-
Txell Ferré brilla a Funchal amb quatre medalles al Campionat d'Europa de natació artística Pere Fontanals
-
Els pèsols i les tavelles protagonitzen el sopar de primavera de les Temporades Gastronòmiques del Bages a Artés Pere Fontanals
-
Els pagesos de la Catalunya Central celebren una collita de cereal «espectacular», però que pot ser «ruïnosa» pels preus Pere Fontanals
Publicat el 11 de febrer de 2024 a les 20:22
Actualitzat el 11 de febrer de 2024 a les 20:33
Et pot interessar
-
Esports Pintades a Sallent contra Joan Garcia pel seu possible fitxatge pel Barça
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)