El CE Manresa ha empatat 0-0 contra l'EC Granollers en el partit en què s'ha estrenat la nova gespa al Nou Congost. Els manresans han dominat tot el partit, amb ocasions a la primera part que no han sabut traduir en gol.
Migdia d'estrena al Nou Congost amb la inauguració de la nova gespa artificial a l'estadi amb la presència de l'alcalde de Manresa, Marc Aloy, el regidor d'Esports, Antoni Massegú, i la presidenta del CE Manresa, Ruth Guerrero. Per acompanyar l'acte també hi ha hagut un grup d'animació. La nova gespa del Congost, de 8.293 metres quadrats, es va adjudicar per 236.970 euros i per un sistema de rènting a quatre anys. L’obra ha estat finançada per l’Ajuntament de Manresa. En aquesta instal·lació s’hi preveuen més de 100.000 usos esportius anuals.
Pel que fa al partit, el CE Manresa ha estat el dominador del joc amb dues clares ocasi8ons a la primera part. Al minut 4, quan Marc Cuello ha rematat fregant el pal dret de la porteria visitant, i del propi Cuello, al minut 15, que ha vist com un defensa treia la pilota sobre la línia de gol.
També el Granollers ha tingut la seva ocasió, al 31, quan Marc Pulido ha rebutjat una pilota xutada pels visitants. Durant la segona part, el CE Manresa ha continuat controlant el partit, però no hi ha hagut arribades perilloses a cap de les dues porteries.
A la mitja part s'ha sortejat una samarreta signada per tots els jugadors del primer equip a favor de la Marató de TV3 que s'ha endut el soci Jaume Adell. A l'estadi s'hi han aplegat 455 espectadors en un partit que ha estat amb entrada gratuïta.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
El CE Manresa empata contra el Granollers en l'estrena de la nova gespa al Nou Congost (0-0)
Esports
Els manresans han tingut opcions de desnivellar el marcador en la primera part
ARA A PORTADA
-
-
Terra «Pedres com monedes de dos euros»: les tempestes descarreguen amb força a Catalunya Neus Climent
-
Cultura i Mitjans El Camí Vell de Rajadell i el Pla de la Mina acolliran el festival Microscopies Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Manresa estrenarà dissabte una geganta dedicada a les treballadores de la vaga de la Fàbrica Nova Pere Fontanals
-
Economia CGT Sallent i ASB fan piquets als escorxadors del Bages per denunciar els ERTO Pere Fontanals
Publicat el
12 de desembre de 2021 a
les 15:39
Actualitzat el
12 de desembre de 2021 a les
15:43
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa cau per 3-1 davant el Sant Andreu en un nou partit de pretemporada
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja té definida la pretemporada 2026-27
-
Esports
Sant Fruitós recupera les activitats físiques per a la gent gran amb l'inici del curs
-
Esports
Els germans Sanllehí de Santpedor tanquen l'estiu de trial amb dos podis mundials
-
Esports
El CE Manresa s'emporta el Trofeu Vila de Gràcia després d'una tanda de penals agònica
-
Esports
Laia Font acaba 12a individual a l'Europeu i Espanya es classifica per a la final per equips
