El CE Manresa i l'Hospitalet han empatat a 1 aquest dijous al Nou Congost en el partit de la dissetena jornada. Els manresans han tingut les seves possibilitats d'endur-se la victòria, però els del Barcelonès també, malgrat que han jugat tota la segona part amb un home menys per l'expulsió de Sehou.
Al minut 10, l'Hospitalet es posava per davant en el marcador amb gol de Miquel Ripoll. Un quart d'hora després, al minut 24, Javi López transformava un penal pel Manresa que deixava el marcador en un empat que acabaria sent definitiu. Al minut 44, el visitant Sehou rebia la segona targeta i era enviat als vestidors.
Aquest fet podia haver fet decantar la balança a favor dels manresans, però no ha estat així. La segona part ha tingut molta intensitat per totes dues parts, però ha finalitzat amb el mateix marcador que havia acabat la primera.
El CE Manresa ha arribat a aquest partit havent pogut fer només un entrenament previ, a causa de la Covid.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
El CE Manresa empata contra l'Hospitalet un partit que podia haver guanyat qualsevol (1-1)
Els manresans han jugat tota la segona part amb un home més per l'expulssió del visitant Sehou
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de desembre de 2021 a les 22:33
Actualitzat el 23 de desembre de 2021 a les 22:38
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «No hem estat concentrats»
-
Esports
El Baxi Manresa no té cap opció a Klaipeda (100-87)
-
Esports
El Baxi Manresa busca consolidar el seu lloc a Europa a Klaipeda
-
Esports
L'artesenc Robert Vilarasau afronta el Campionat del Món de Trampolí amb bones sensacions
-
Esports
El Covisa Manresa destitueix Antonio Mesa després del mal inici de temporada
-
Esports
L'Ajuntament de Castellbell amplia el conveni de col·laboració anual amb el Club Esportiu Castellbell
