El CE Manresa afrontarà la propera setmana el Torneig d'Històrics després que en els dos primers partits de pretemporada hagi causat una molt bona impressió contra dos equips de Primera RFEF, una categoria superior a la seva.
El passat dimecres, els blanc-i-vermells es van imposar a la UE Cornellà per 3-0 en un partit disputat a Tona, i aquest diumenge han empatat a zero contra el Barça Atlètic en un matx jugat a porta tancada. De fet, la UE Cornellà és el seu primer rival a la Copa Catalunya, en un partit que es disputarà el dia 7 o el dia 10 d'agost, segons quin sigui el paper que facin els manresans al Torneig d'Històrics.
[h3]A repetir el bon paper del primer Torneig d'Històrics[/h3]
Aquesta serà la segona vegada que el CE Manresa participa en el Torneig d'Històrics després de l'excel·lent paper que va oferir en el seu debut, la temporada passada, on va guanyar els partits del seu grup i només va ser eliminat abans de la final a la tanda de penals.
Aquest 2022, el CE Manresa debutarà en el Torneig el proper dijous contra l'Horta i la FE Grama en un triangular que es juga en la mateixa jornada i en enfrontaments de 45 minuts. El primer de cada grup passa a les semifinals, que es jugaran dissabte, i d'aquí a la final, que serà diumenge.
Amb els dos partits invicte davant de rivals de més categoria, el CE Manresa arriba al degà dels torneigs catalans en un estat de forma molt esperançador.
El CE Manresa encara l'Històrics després d'una victòria i un empat contra equips de 1a RFEF
Esports
Els blanc-i-vermells jugaran dijous triangular contra l'Horta i la FE Grama per entrar a les semifinals del torneig degà de Catalunya
ARA A PORTADA
-
Societat Memòria.cat actualitza el cens de víctimes de la Guerra Civil i la dictadura franquista vinculades a Manresa Redacció
-
Cultura i Mitjans Luz Casal inaugura el Festival Camins, que arrenca amb un 75% de les entrades venudes Redacció
-
Cultura i Mitjans Voilà a la Lluvià renuncia a organitzar l'edició d'aquest estiu per retards administratius Pere Fontanals
-
Economia El Consell Comarcal impulsa la marca Invest in Bages per reforçar l'atracció d'activitat industrial Redacció
-
Cultura i Mitjans Manresa homenatjarà les víctimes de la Guerra Civil i el franquisme amb una escultura de Marc Sellarès Redacció
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
31 de juliol de 2022 a
les 21:25
Actualitzat el
31 de juliol de 2022 a les
21:32
Et pot interessar
-
Esports
L'Avinent Manresa suma dos títols estatals i un bronze al Campionat d'Espanya sub23
-
Esports
El CN Manresa debutarà contra la UE Horta a la Copa Catalunya de waterpolo
-
Esports
El Kids&Us Manresa coneix el calendari de l'Eurocup
-
Esports
El govern de Manresa acusa Junts de «faltar a la veritat» sobre el nou pavelló del Congost
-
Esports
El CB Castellet inicia una nova etapa a Copa Catalunya amb Marc Font a la banqueta
-
Esports
La divuitena edició del Campus Rafa Martínez clou amb la presència de prop de 350 participants
