El CE Manresa ha presentat aquest dimecres l'ambiciosa campanya de socis per a la nova temporada. S'anomena #TrioManresa i l'encapçala un vídeo que s'ha gravat a dotze espais de Manresa amb la participació de 36 persones.
La campanya té dos sentits. El primer, potenciar la marca Manresa i demostrar que el club està orgullós de la seva ciutat. El segon, juga amb la paraula trio i busca donar a conèixer la gran novetat de les quotes: per a la inscripció de tres socis junts, cada soci tindrà un 33% de rebaixa en el preu. Així, per exemple, la quota jove (de 18 a 30 anys) pot sortir per només 14 euros tota la temporada o un exjugador o familiar de l'entitat per només 20…
El vídeo promocional s'ha enregistrat a dotze llocs emblemàtics: el Pont Vell (amb la Seu de fons), el Passeig, la Cova, el Casino, el Parc de l'Agulla, el Kursaal, el Mercat de Puigmercadal, La Buresa, la FUB, la plaça Major, el pavelló del Nou Congost i l'Estadi del Nou Congost. Hi participen 36 persones (socis, jugadors, entrenadors, familiars, en resum, gent de Manresa… les cares més conegudes son gel jugador del BAXI Manresa, Rafa Martínez i la jugadora del Rayo, Paula Fernández). La realitzadora Marta Ripollès ha estat l'encarregada de l'edició, amb la col·laboració de Whitecat Studio (per a les espectaculars imatges amb dron).
El portaveu del club, Francesc Sòria, ha insistit un cop més en la seva idea: "volem acostar el camp de futbol a la ciutat. Som optimistes i estem convençuts que seguirem creixent. L'objectiu d'arribar als 500 socis és un repte. Diumenge passat, en plenes vacances, unes 600 persones van venir al Congost per a un amistós. El treball de totes les àrees ens portarà a l'èxit".
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wmHcfWTVwd0[/youtube]
[h3]Presentació al Santuari de la Cova[/h3]
L'acte de presentació s'ha fet a La Cova, símbol de Manresa 2022 i hi han participat l'alcalde, Marc Aloy, el regidor d'Esports, Toni Massegú i el regidor de Turisme, Joan Calmet. Així, l'Ajuntament ha recolzat "l'acte de ciutat" que ha organitzat el Centre d'Esports. El punt culminant ha estat la foto que ha reunit plantilla, junta directiva i Ajuntament.
L'alcalde ha valorat aquesta iniciativa: "el vídeo és magnífic i en ell hi veiem la vitalitat del club. És una campanya que serveix per promocionar la ciutat, amb llocs emblemàtics, a banda de buscar la captació d'abonats".
La presidenta del CE Manresa, Ruth Guerrero, ha agraït "l'ajuda dels diferents sectors i institucions que col·laboren en aquest acte com l'Ajuntament i Manresa Turisme. I els que han col·laborat en la campanya, com el Baxi Manresa, el Mercat de Puigmercadal, o l'Hotelet Casa Padró, des d'on vam gravar alguna de les escenes. Insistim en la idea d'establir teixits a Manresa. Units serem més forts".
Totes les quotes #TrioManresa es poden trobar a les xarxes socials del CE Manresa. La inscripció Trio s'ha de fer presencialment al Nou Congost i accepta un soci de la temporada passada.
[noticia]98982[/noticia]
El CE Manresa engega la campanya Trio per acostar la ciutat a l'estadi del Congost
Esports
El club ha rodat un vídeo a dotze punts representatius de Manresa i ha llançat una campanya de descomptes per als aficionats que es facin socis de tres en tres
ARA A PORTADA
-
-
Esports La Grada d'Animació crea una plataforma per compartir cotxe als desplaçaments del Kids&Us Manresa Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans Els Gegants de Viserta de Monistrol participen a la Postal de Gegants de Les Santes de Mataró Pere Fontanals
-
Societat El bus del Centre Històric de Manresa es consolida ràpid amb més de 80 viatgers diaris Pere Fontanals
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
Publicat el
25 d’agost de 2021 a
les 11:05
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa incorpora el migcampista Dani Ferrer, fill del «Txapi», procedent de l'Europa B
-
Esports
El CE Manresa empata sense gols al camp del Reus FC Reddis en un duel molt igualat
-
Esports
Hugo Benítez accelera la seva recuperació de cara a proper curs
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant el CE Sabadell en el primer amistós de pretemporada
-
Esports
El Manresa CBF reforça la plantilla amb set fitxatges per somiar a l'LF2
-
Esports
El manresà Jordi Ballús obté el bronze al mundial M45 d'esquí nàutic
