L'entitat ha planificat una sèrie d'accions orientades a promoure i fer més accessibles les quotes i millorar l'experiència dels aficionats en els partits a l'estadi. L'objectiu per aquesta temporada 2023-2024 és arribar als 1.000 abonats, xifra mai assolida fins ara al Congost, però que des de la directiva es veu factible, per seguir progressant cap als 2.000 la temporada 2026-2027 i arribar als 3.000 el 2030.
"Un dels projectes fonamentals del club és fer créixer la massa social de l'entitat i millorar l'experiència del que significa ser soci d'un club esportiu centenari, dels més antics de Catalunya i l'Estat, com és el nostre", ha explicat el portaveu de l'entitat, Francesc Sòria. "Hem pogut comprovar que en partits com el de l'Oviedo de Copa, el de l'any passat contra el Pontevedra, o alguns dels enfrontaments decisius a Segona RFEF contra el Teruel o el Navalcarnero, vam omplir el Congost amb 2.000 persones", però aquest fet, fins ara, "no s'ha acabat de traduir a la massa de socis".
Per això, el club engega la Campanya 3000, que s'inicia aquesta setmana amb la presentació de les noves quotes per a la resta de temporada actual, amb tarifes reduïdes "per posar-les a l'abast de tothom". En totes les categories s'aplicaran descomptes del 40% aproximadament. Així, el carnet de Soci Numerari queda per 50 euros, el de Jubilat per 40 euros i el Carnet Jove (de 18 a 24 anys) i familiars del CE Manresa per només 20 euros.
Sòria afegeix que "des del club sempre hem defensat que tenim les quotes més baixes de la categoria, però no n'hi ha prou. Per a nosaltres el més important és que la gent pugui venir a l'estadi i gaudir d'una categoria professional".
Més accions coincidint amb el Black Friday i la campanya de Nadal
Aquesta serà només la primera de les accions per impulsar l'augment de socis de la Campanya 3000. En pocs dies, coincidint amb el Black Friday, el CE Manresa activarà el Red Sunday on es posaran en marxa més novetats coincidint amb les noves quotes socials que ja estaran activades.Per fer-se soci, qualsevol interessat ho podrà fer en línia a l'enllaç de la web del club i a les seves xarxes socials. També a les oficines del Congost cada tarda o els dies de partit a taquilles.
El club continuarà ampliant la Campanya 3000, també al Nadal, amb més propostes. El full de ruta de la Campanya 3000 acaba de començar.