Després de setze setmanes sens perdre, era important per als futbolistes del CE Manresa esvair els dubtes que s'haurien pogut donar després de la derrota a casa contra el Castelldefels la darrera jornada. I ho han fet de la millor de les maneres amb una golejada al camp del FC Vilafranca per 0-4.
Els manresans han encarrilat el partit ben d'hora. Després d'una jugada d'atac local que Pulido ha enviat a córner al minut 5, Noah aprofitava un malentès entre la defensa del Vilafranca i al minut 9 rematava al fons de la porteria. Malgrat que el domini en el joc era equilibrat, al minut 22 Javi López es llançava de planxa per rematar una centrada de Salva i establia el 0-2 al marcador.
Els dos gols han donat estabilitat al joc manresà, que ha començat a dominar el control de la pilota. Al minut 35, Javi López i Uri Pérez li robaven la bimba al central del Vilafranca i aquest últim batia el porter d'un xut ras a la seva dreta. El marcador es posava 0-3 abans d'arribar al descans.
La segona part ha començat més igualada. Als 2 minuts de la represa, Uri Pérez rematava vora el pal dret del porter, i 4 minuts més tard era el Vilafranca qui estavellava la pilota al pal després d'un xut de falta. Les ocasions de gol han sovintejat les dues porteries, però ha estat el CE Manresa qui, al minut 79, ha ampliat encara més la diferència. Una pilota quedava dividida entre Moha i el porter local, però el defensa manresà hi arribava abans i la va fer entrar a la porteria.
El CE Manresa es manté segon al grup V de la Tercera Divisió, però amb un partit més que el Girona B, tercer a dos punts.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
El CE Manresa esvaeix qualsevol ombra de dubte amb una clara victòria a Vilafranca (0-4)
Els jugadors manresans deixen la derrota de la setmana passada contra el Castelldefels en l'anecdotari
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 13 de febrer de 2022 a les 13:43
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
-
Esports
Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
-
Esports
Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
-
Esports
El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
-
Esports
El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
-
Esports
El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
