Quan el CE Manresa es pensava que ja tenia la plantilla tancada de cara a la temporada que començarà aquest mes de setembre, la directiva del club ha hagut de córrer per incorporar dos nous jugadors davant les lesions de llarga durada que han patit recentment Uri Pérez i Joan Castanyer i que els mantindrà lluny de la gespa els propers mesos. El club no ha perdut el temps i aquest dissabte ha presentat Aschalew Sanmartí i Paco Benítez.
Aschalew Sanmartí és un migcampista defensiu polivalent de 20 anys que arriba procedent de la UE Cornellà. Seguint la dinàmica que ha potenciat el club d'incorporar jugadors locals sempre que és possible, Sanmartí és de Sant Fruitós de Bages. Ha passat pel futbol base del Barça i de la UE Cornellà. El jugador s'ha definit d'aquesta manera: "Soc molt polivalent, tinc molt recorregut i puc jugar en posicions diferents".
Paco Benítez és una troballa de l'equip d'scouting del CE Manresa. Es tracta d'un defensa central de 19 anys que també pot jugar de lateral. Va néixer a Huelva i ha estat al futbol base d'equips com l'Almeria o el Cadis. Benítez s'ha mostrat "molt content de ser a Manresa" i ha afirmat que ha arribat per a "ajudar als meus companys en tot el possible".
El míster Ferran Costa ha valorat que Sanmartí "és un jugador molt competitiu, amb bona mentalitat i que estem segurs que la seva polivalència ens ajudarà durant la temporada". Pel que fa a Benítez, ha afirmat que "és un jugador jove, amb molta projecció, esquerrà, ràpid, agressiu, amb bon joc aeri i amb capacitat de lideratge".
El CE Manresa fitxa Sanmartí i Benítez per les lesions de llarga durada d'Uri Pérez i Castanyer
Es tracta d'un migcampista defensiu de Sant Fruitós procedent de la UE Cornellà i d'un central andalús que ha jugat a la base d'Almeria i Cadis
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 20 d’agost de 2022 a les 16:05
Actualitzat el 20 d’agost de 2022 a les 17:11
Et pot interessar
-
Esports Els equips sèniors del Rugby Manresa cauen en el debut al Congost tot i mostrar bones sensacions
-
Esports Kaodirichi Akunbundu-Ehiogu protagonitza tres de les cinc millors jugades de la jornada
-
Esports Gaspar Ventura i el CN Manresa, homenatjats pels 25 anys del Circuit Català de Trofeus
-
Esports El CE Manresa farà la presentació dels seus 120 anys al Museu del Barroc
-
Esports Sant Fruitós felicita Paula Fernández pels seus 200 partits a la màxima lliga femenina
-
Esports El Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem es jugarà a porta tancada