Quan el CE Manresa es pensava que ja tenia la plantilla tancada de cara a la temporada que començarà aquest mes de setembre, la directiva del club ha hagut de córrer per incorporar dos nous jugadors davant les lesions de llarga durada que han patit recentment Uri Pérez i Joan Castanyer i que els mantindrà lluny de la gespa els propers mesos. El club no ha perdut el temps i aquest dissabte ha presentat Aschalew Sanmartí i Paco Benítez.
Aschalew Sanmartí és un migcampista defensiu polivalent de 20 anys que arriba procedent de la UE Cornellà. Seguint la dinàmica que ha potenciat el club d'incorporar jugadors locals sempre que és possible, Sanmartí és de Sant Fruitós de Bages. Ha passat pel futbol base del Barça i de la UE Cornellà. El jugador s'ha definit d'aquesta manera: "Soc molt polivalent, tinc molt recorregut i puc jugar en posicions diferents".
Paco Benítez és una troballa de l'equip d'scouting del CE Manresa. Es tracta d'un defensa central de 19 anys que també pot jugar de lateral. Va néixer a Huelva i ha estat al futbol base d'equips com l'Almeria o el Cadis. Benítez s'ha mostrat "molt content de ser a Manresa" i ha afirmat que ha arribat per a "ajudar als meus companys en tot el possible".
El míster Ferran Costa ha valorat que Sanmartí "és un jugador molt competitiu, amb bona mentalitat i que estem segurs que la seva polivalència ens ajudarà durant la temporada". Pel que fa a Benítez, ha afirmat que "és un jugador jove, amb molta projecció, esquerrà, ràpid, agressiu, amb bon joc aeri i amb capacitat de lideratge".
El CE Manresa fitxa Sanmartí i Benítez per les lesions de llarga durada d'Uri Pérez i Castanyer
Es tracta d'un migcampista defensiu de Sant Fruitós procedent de la UE Cornellà i d'un central andalús que ha jugat a la base d'Almeria i Cadis
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
20 d’agost de 2022 a
les 16:05
Actualitzat el
20 d’agost de 2022 a les
17:11
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa defensarà lideratge contra el Tona en un partit especial per la Festa de la Llum
-
Esports
L'Occident Manresa tanca la Minicopa amb una altra derrota (62-71)
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà el Cerezo Lleida en un nou duel clau per la permanència
-
Esports
Els Mossos presenten la 14a caminada solidària Fem el camí al teu costat
-
Esports
La santpedorenca Maria Costa arriba fins a les semifinals del Jocs Olímpics
-
Esports
L'Occident Manresa encaixa la segona derrota a la Minicopa (105-63)
