El Manresa es va refer de la darrera derrota a Tona amb una golejada davant d'un Olímpic La Garriga que no va deixar gaire empremta al seu pas pel Congost. Encara que no vingui al cas, trenta tres anys després l'equip blanc-i-vermell es pren complida venjança de la derrota soferta al Pujolet davant l'equip vallesà i que pràcticament va enviar el Manresa a 1ª Regional. Un partit, el d'aleshores, que ens hem assabentat de primera mà que van córrer els maletins i que l'Olímpic anava primat fins a les celles. Ara, l'equip dirigit per Dani Andreu té dos compromisos molt importants i que poden marcar el futur proper de l'equip. La setmana vinent el municipal de Ca n'Oriac serà l'escenari d'un Sabadell Nord-Manresa d'alta volada, mentre que una setmana més tard el líder, Sabadell B, serà qui visitarà el Congost en un dels partits més atractius que es poden veure en aquesta categoria. La part alta de la classificació crema. Que continuï cremant.
El CE Manresa guanya a plaer al La Garriga (4-1)
Els manresans encaren dos partits decisius els propers 15 dies per optar a l'ascens
ARA A PORTADA
Publicat el
10 de març de 2013 a
les 19:18
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
