El CE Manresa i el CE Sant Feliu tenen dos partits complicats a casa

Publicat el 26 de setembre de 2009 a les 14:03
El CE Manresa i el CE Sant Feliu juguen demà diumenge la tercera jornada del campionat de Regional Preferent, tots dos com a locals, davant la UE Olot a les 5 de la tarda, l’equip de la capital del Bages, i enfront del Ripollet CF a les 4, la formació del Lluçanès.

El CE Manresa juga contra la UE Olot, un equip que compta els dos primers enfrontaments de la temporada per victòries i és l’únic equip de la categoria a qui no han fet cap gol. Els antecedents entre tots dos equips són nombrosos amb un balanç favorable al club local de 14 victòries, 9 empats i només 5 partits perduts. El darrer enfrontament entre tots dos equips es va produir la temporada 98-99 i va suposar una golejada per 5 a 0 a favor del CE Manresa.

L’equip santfeliuenc s’enfronta al Ripollet CF que ha guanyat un partit i n’ha perdut l’altre en el que portem de temporada i és un equip golejador, però que també encaixa gols amb facilitat. El Sant Feliu Sasserra ha de començar a sumar punts per adquirir confiança en una temporada que pot resultar difícil.