El CE Manresa llança una nova campanya de socis per superar els 720 de la temporada passada

El club posa a disposició dels aficionats la taula de preus més baixa entre els abonaments de Segona RFEF

La productora manresana Bah Studios durant el rodatge de la campanya
La productora manresana Bah Studios durant el rodatge de la campanya | CEM
Nació
08 d'agost del 2023
Actualitzat a les 14:18h
"Qui s'atura va enrere". És per això que el CE Manresa ha fet pública la nova campanya de socis amb un original vídeo protagonitzat pel delegat José Sánchez, al club des de fa 44 anys. La campanya neix per animar els aficionats a fer-se socis del club de cara a la temporada 2023-24 i superar els 720 de la temporada passada, que ja van ser rècord des que el club és al Congost.

En el video penjat a les xarxes socials de l'entitat, Sánchez vol presentar la dimissió perquè está plenament satisfet dels darrers èxits de l'equip. Però jugadors (Pulido, Noah, Martínez, Iglesias i Moha), l'afició i nens i nenes de la base, el convencen per a continuar. El video es va enregistrar a inicis d'estiu al Museu del CE Manresa de l'expresident Manel Sánchez i l'ha fet la productora manresana Bah Studios.

El CE Manresa continua apostant per les xarxes socials i els productes audiovisuals. Les últimes temporades ha fet diverses campanyes per incrementar el nombre de socis fins els 720 actuals: Manresa Next Generation i Escalfem el Congost (2020-21), Trio Manresa (2021-22), Sense Vertigen i La Copa a Manresa (2022-23).  Ara arriba Seguim!