El CE Manresa no ha pogut batre la porteria de l'Ascó en la visita que ha fet aquest dissabte a la Ribera d'Ebre i ha acabat empatant un partit que hauria pogut guanyar clarament, si més no per oportunitats. D'aquesta manera, els manresans trenquen una ratxa de cinc victòries consecutives i queden pendents del l'Hospitalet - Olot de diumenge per saber si mantenen el liderat de Tercera Divisió, tot i que hauran jugat dos partits menys que els garrotxins.
Després de diverses jugades davant de la porteria local, al minut 24 el CE Manresa ha tingut la seva més clara ocasió fins al moment. El porter riberenc realitza una doble aturada a xut de Javi López i Nil Garrido que engalta el refús des de fora de l'àrea. Ja al segon període, al minut 52, Salva cedeix enrere a Noah, però el porter intercepta la passada quan el davanter es quedava sol davant de porta.
Ja al minut 75, el porter local erra en una sortida i Biel Rodríguez li pica per sobre, però un defensa treu la pilota sobre la línia de gol. Només 3 minuts més tard, Javi López remata, el porter la rebutja i la pilota va al pal. Després de 4 minuts de temps afegit, l'àrbitre xiula el final del partit.
Amb aquest resultat, el CE Manresa ha deixat escapar la primera oportunitat d'assegurar-se la classificació per a la promoció d'ascens, tot i dependre d'altres resultats, però queden molts partits encara.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
El CE Manresa no aprofita les ocasions a Ascó i trenca una ratxa de cinc victòries (0-0)
Els manresans han deixat escapar la primera oportunitat per assegurar-se ser a la promoció d'ascens
ARA A PORTADA
Publicat el 02 d’abril de 2022 a les 17:59
Et pot interessar
-
Esports
El Baxi Manresa buscarà davant el Cluj-Napoca un triomf terapèutic
-
Esports
El Cat Central debuta amb bones sensacions tot i la derrota davant el CEU (42-14)
-
Esports
El Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès triomfa amb 15 medalles al rànquing provincial
-
Esports
Meritxell Solé bat el rècord català de 10 km ruta i supera la marca històrica de Rosa Morató
-
Esports
Empat intens al derbi manresà entre la Pirinaica i el Gimnàstic (1-1) en una jornada positiva per als bagencs
-
Esports
El CE Manresa perd 0-3 amb l'Hospitalet en un duel condicionat per les lesions i sancions
