El CE Manresa no ha pogut batre la porteria de l'Ascó en la visita que ha fet aquest dissabte a la Ribera d'Ebre i ha acabat empatant un partit que hauria pogut guanyar clarament, si més no per oportunitats. D'aquesta manera, els manresans trenquen una ratxa de cinc victòries consecutives i queden pendents del l'Hospitalet - Olot de diumenge per saber si mantenen el liderat de Tercera Divisió, tot i que hauran jugat dos partits menys que els garrotxins.
Després de diverses jugades davant de la porteria local, al minut 24 el CE Manresa ha tingut la seva més clara ocasió fins al moment. El porter riberenc realitza una doble aturada a xut de Javi López i Nil Garrido que engalta el refús des de fora de l'àrea. Ja al segon període, al minut 52, Salva cedeix enrere a Noah, però el porter intercepta la passada quan el davanter es quedava sol davant de porta.
Ja al minut 75, el porter local erra en una sortida i Biel Rodríguez li pica per sobre, però un defensa treu la pilota sobre la línia de gol. Només 3 minuts més tard, Javi López remata, el porter la rebutja i la pilota va al pal. Després de 4 minuts de temps afegit, l'àrbitre xiula el final del partit.
Amb aquest resultat, el CE Manresa ha deixat escapar la primera oportunitat d'assegurar-se la classificació per a la promoció d'ascens, tot i dependre d'altres resultats, però queden molts partits encara.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
El CE Manresa no aprofita les ocasions a Ascó i trenca una ratxa de cinc victòries (0-0)
Esports
Els manresans han deixat escapar la primera oportunitat per assegurar-se ser a la promoció d'ascens
ARA A PORTADA
-
Política La Generalitat estudia una variant soterrada de la C-55 a Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
Successos Dos detinguts en una baralla multitudinària que ha desbordat la policia a Sant Joan de Vilatorrada Pere Fontanals
-
Esports La Fundació Bàsquet Manresa impulsa una expedició solidària a Cap Verd per formar entrenadors Pere Fontanals
-
-
Política Arxiven la causa pels fets al ple de Santpedor durant la presa de possessió d'un regidor d'Aliança Catalana Pere Fontanals
Publicat el
02 d’abril de 2022 a
les 19:59
Actualitzat el
02 d’abril de 2022 a les
20:07
Et pot interessar
-
Esports
Èric Vila és el cinquè reforç del Kids&Us Manresa
-
Esports
David Terrats fa el salt al primer equip del Covisa Manresa
-
Esports
L'Egiba busca a Pamplona el títol de la Lliga Iberdrola com a gran favorita
-
Esports
Sant Fruitós invertirà 405.000 euros per climatitzar i modernitzar el Pavelló Municipal
-
Esports
El Covisa Manresa incorpora el manresà Pol López després de la seva etapa a l'AS Roma
-
Esports
El manresà Oriol Marsinyach jugarà el Mundial sub20 de rugbi amb la selecció espanyola
