El primer equip del CE Manresa es vol sentir acompanyat durant la seva estrena a Segona RFEF el proper 3 de setembre a les 7 de la tarda a la Ciutat Esportiva de Paterna del València - Mestalla, el filial del València FC.
Per això, des del club s'ha reservat un autobús perquè tot aquell aficionat que vulgui empènyer en l'estrena manresana a la categoria ho tingui més fàcil, a un preu de 30 euros, als que s'han de sumar 10 euros més del preu de l'entrada a l'estadi valencià.
L'autobús sortirà des de l'estadi del Congost el dissabte 3 de setembre a les 9 del matí, amb la previsió d'arribar a València capital a 2/4 de 2 del migdia. A aquella hora, tothom tindrà l'hora del dinar i les primeres hores de sobretaula lliures per visitar la capital del Túria, fins a 2/4 de 6 de la tarda, quan l'autobús desplaçarà els aficionats fins a Paterna. Just acabat el partit, l'autobús agafarà el camí de tornada a Manresa.
Per comprar el viatge més l'entrada cal fer-ho a les oficines del club, a l'estadi, o fer una transferència bancària al compte ES02 2100 0488 5402 0011 9415, posant en el concepte BUS i el nom. Per a més informació es pot trucar al 629 34 07 88.
[noticia]104846[/noticia]
[noticia]104865[/noticia]
El CE Manresa organitza un autobús per al primer partit de Segona RFEF a València
Esports
El viatge més l'entrada a la Ciutat Esportiva de Paterna té un preu conjunt de 40 euros
ARA A PORTADA
-
Política «S'ha creat un relat terrible sobre Manresa que hem de combatre» Ferran Casas i Manresa | Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans El Festival Clam alça la veu contra els discursos d'odi i l'ascens de l'extrema dreta Pere Fontanals
-
-
Política La CUP-Fem Manresa exigeix al govern més control dels diners públics després del cas Sallar Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans «Llach - Gener 76» commemorarà al Kursaal els 50 anys dels concerts de la Transició Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 d’agost de 2022 a
les 10:10
Actualitzat el
25 d’agost de 2022 a les
20:12
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ha estat conseqüència de jugar bé»
-
Esports
Sant Vicenç de Castellet celebra aquest divendres la XXV Nit de l'Esportista
-
Esports
El Kids&Us Manresa necessita recuperar bones sensacions
-
Esports
La 29a Marxa del Terme de Sant Fruitós de Bages estrenarà recorregut el 31 de gener
-
Esports
La UE Sant Andreu, rival del CE Manresa a la primera ronda de la Copa del Rei
-
Esports
El CTJ del Bages i el Moianès aconsegueix vuit medalles a la Supercopa d'Espanya
