El primer equip del CE Manresa es vol sentir acompanyat durant la seva estrena a Segona RFEF el proper 3 de setembre a les 7 de la tarda a la Ciutat Esportiva de Paterna del València - Mestalla, el filial del València FC.
Per això, des del club s'ha reservat un autobús perquè tot aquell aficionat que vulgui empènyer en l'estrena manresana a la categoria ho tingui més fàcil, a un preu de 30 euros, als que s'han de sumar 10 euros més del preu de l'entrada a l'estadi valencià.
L'autobús sortirà des de l'estadi del Congost el dissabte 3 de setembre a les 9 del matí, amb la previsió d'arribar a València capital a 2/4 de 2 del migdia. A aquella hora, tothom tindrà l'hora del dinar i les primeres hores de sobretaula lliures per visitar la capital del Túria, fins a 2/4 de 6 de la tarda, quan l'autobús desplaçarà els aficionats fins a Paterna. Just acabat el partit, l'autobús agafarà el camí de tornada a Manresa.
Per comprar el viatge més l'entrada cal fer-ho a les oficines del club, a l'estadi, o fer una transferència bancària al compte ES02 2100 0488 5402 0011 9415, posant en el concepte BUS i el nom. Per a més informació es pot trucar al 629 34 07 88.
[noticia]104846[/noticia]
[noticia]104865[/noticia]
El CE Manresa organitza un autobús per al primer partit de Segona RFEF a València
Esports
El viatge més l'entrada a la Ciutat Esportiva de Paterna té un preu conjunt de 40 euros
ARA A PORTADA
-
-
Política Junts dona el tret de sortida a la precampanya de Manresa en l'acte de balanç del tercer any de mandat Pere Fontanals
-
Successos La criminalitat a Manresa cau un 14,6% interanual el primer semestre del 2026 Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans L'Orfeó Manresà celebrarà 125 anys d'història amb una vintena d'actes i un gran espectacle final Pere Fontanals
-
Cultura i Mitjans La Fira de Sant Miquel tornarà a omplir Santpedor d'activitats populars, cultura i productes ecològics Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
25 d’agost de 2022 a
les 10:10
Actualitzat el
25 d’agost de 2022 a les
20:12
Et pot interessar
-
Esports
El Covisa Manresa obre la lliga davant l'Sporting La Nucía en una Segona B marcada per la igualtat
-
Esports
Diego Ocampo posa el focus en transmetre les seves idees a deu dies de començar l'ACB
-
Esports
«Amb la confiança que em van donar, va ser fàcil decidir-me»
-
Esports
La Transenyera supera el mig miler de participants i es consolida com una cita esportiva de referència
-
Esports
El Covisa Manresa guanya el quadrangular del Pujolet a una setmana de començar la lliga
-
Esports
El CE Manresa suma la segona victòria d'inici amb un 2-0 al Peña Sport
