El CE Manresa vol animar encara més els partits que disputa el primer equip a l'estadi del Congost i, per això, presenta els Red Sundays, dins la Campanya 3000 que es va posar en marxa fa uns dies. Es tracta d'un conjunt d'iniciatives orientades a millorar l'experiència dels aficionats que acudeixen a l'estadi a animar l'equip i fer més divertits els dies de partit.
La presidenta, Ruth Guerrero, ha manifestat que "cada temporada tenim més espectadors a l'estadi i volem animar-los a participar activament en els partits i que es sumin a l'ambient que generen les penyes de la grada d'animació". Per tant, coincidint amb el Black Friday, el CE Manresa regalarà aquest diumenge aplaudidors vermells a tots els socis (antics i nous) a l'entrada del Congost. També als jugadors del futbol base. L'objectiu és donar color i "caliu" a l'estadi.
Els Red Sundays comencen aquest diumenge, 26 de novembre, coincidint amb el partit d'històrics del futbol català que enfrontarà el CE Manresa i el CE Europa al Congost, a les 12 del migdia. Els blanc-i-vermells necessiten un resultat positiu per trencar la dinàmica de les darreres jornades. Al davant tindran un Europa que ha començat molt fort aquesta temporada i ocupa la tercera plaça.
Francesc Sòria, portaveu de la directiva manresana ha afegit que "és un dels grans partits de la temporada al Congost i volem que la grada sigui el jugador número 12. Ens agrada la idea de regalar aquests aplaudidors, sobretot per als més petits, ja que pot ser un element molt alegre i divertit per a ells".
El club ja treballa en altres novetats per als propers partits al Congost, just abans de l'aturada de Nadal.
El CE Manresa regalarà aplaudidors als socis en el partit de diumenge contra l'Europa
En el marc de la Campanya 3000 que va engegar la setmana passada
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de novembre de 2023 a les 18:59
Actualitzat el 22 de novembre de 2023 a les 19:05
Et pot interessar
-
Esports Més de 150 persones assisteixen a la inauguració de les pistes de pàdel i de tennis de Castellbell
-
Esports Diego Ocampo: «Em preocupa més el joc de l'equip que la classificació»
-
Esports El Baxi Manresa continua la seva mala ratxa a Múrcia (81-71)
-
Esports L'Avinent Manresa torna a la Primera Catalana de clubs després d'escombrar en el grup B
-
Esports El CE Manresa tanca la temporada amb victòria al camp de l'Europa B (0-2)
-
Esports Jornada rodona per a la Pirinaica, que depèn d'ella mateixa per ser a la promoció d'ascens (1-2)