El CE Manresa ha anunciat aquest dimarts la renovació d'Àlex Iglesias per a dues temporades que, tot i tenir només 20 anys, iniciarà la seva quarta temporada en el primer equip després d'arribar-hi des de les categories inferiors.
Iglesias ha completat una primera temporada a Segona RFEF convertint-se en un jugador bàsic per la seva polivalència. Això li ha valgut per participar en 24 partits de lliga, en els dos de promoció d'ascens i també comptar amb minuts en el partit de Copa. En aquests partits ha marcat un gol i ha disputat 1.268 minuts.
El club ja ha anunciat la renovació de Moha Djitte, Álex Sánchez, Marc Cuello, Óscar Pulido i Javi López, i la tornada de Nil Garrido.
El CE Manresa renova Àlex Iglesias, que afrontarà la seva quarta temporada al primer equip
El manresà és un jugador bàsic a l'esquema del conjunt per la seva polivalència
ARA A PORTADA
Publicat el
04 de juliol de 2023 a
les 18:35
Et pot interessar
-
Esports
El CTJ Bages i Moianès suma un or i dos bronzes al Campionat de Catalunya de Kyus
-
Esports
L'Avinent Manresa suma set medalles al Campionat de Catalunya sub18 i sub23
-
Esports
L'Avinent Manresa sub16 es proclama campió de Catalunya de clubs
-
Esports
Gonçalo José Sousa bat el rècord més antic del CAM en els 1.500 metres
-
Esports
Álex Reyes paga la seva clàusula i deixa el Kids&Us Manresa
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
