El CE Manresa s'ha estrenat com a local en lliga aquest diumenge amb una victòria de mèrit per 3-1 davant de la UE Sants, un equip que arribava al Congost després d'haver guanyat el primer partit de competició al Figueres, per 1-0, i una cadena de deu partits sense perdre en pretemporada.
Una primera part fulgurant dels jugadors del CE Manresa, en què ha marcat els seus tres gols, ha deixat el partit molt ben encarat. Després de diverses arribades a la porteria, al minut 19, Noah avançava en el marcador als manresans. El CE Manresa ha continuat dominant i al minut 23 Javi López ha rematat de cap fora per poc.
El minut 33, Noah ha tornat a marcar, deixant els manresans en un franc 2-0 en el marcador, i poc després, al minut 39, Pau Darbra ha tornat a anotar per fer pujar el 3-0, amb la corresponent dels 400 seguidors que s'han acostat al camp per veure les evolucions del partit.
A la segona part, amb la feina gairebé feta, el CE Manresa ha tret el peu de l'accelerador i al minut 54 Guillermo Torres marcava per al Sants, que reduïa diferències, i Moha rebia targeta groga per una falta en un salt per jugar la pilota.
A partir de llavors, Ferran Costa ha començat a moure la banqueta. Al minut 64 feia sortir al camp Cuello i Aleix Díaz per Javi López i Nil Garrido. Al 72 entrava Marc Martínez per Pau Darbra, i al 87 han entrat De Sande i Biel Rodríguez per Álex Iglesias i Noah.
Al final, victòria important del CE Manresa que ha rendibilitzat una gran primera part. En la tercera jornada, el CE Manresa es desplaçarà diumenge a Vilassar de Mar on jugarà a partir de 2/4 de 7 de la tarda.
- Fitxa tècnica del partit
- Resultats i classificació del grup V de Tercera Divisió
El CE Manresa s'estrena al Congost amb una victòria de mèrit contra la UE Sants (3-1)
Els barcelonins havien guanyat el primer partit de lliga i portaven deu partits sense perdre en pretemporada

- Els jugadors del CE Manresa aplaudeixen al públic després de la victòria -
- CEM
ARA A PORTADA
-
-
Un incendi crema totalment una nau a Castellcir i obliga a confinar la població durant una hora Pere Fontanals
-
Extraordinaria actuació dels sub23 i sub18 de l'Avinent Manresa als estatals d'atletisme Pere Fontanals
-
Manresa celebra la seva primera Festa de l'Orgull amb música, reivindicació i festa oberta Pere Fontanals
-
Publicat el 12 de setembre de 2021 a les 23:14
Actualitzat el 12 de setembre de 2021 a les 23:24
Et pot interessar
-
Esports Pau Martínez, rep el guardó de tercer al Campionat de Catalunya de tir olímpic en pistola estàndard
-
Esports El bàsquet es desfermarà a Navarcles amb la Summer Kong's League
-
Esports El CN Manresa debutarà a la piscina del Real Canoe B en el seu retorn a Segona
-
Esports El Baxi Manresa tindrà el Hapoel Jerusalem i el Bahçesehir com a rivals més durs a l'Eurocup
-
Esports Manresa nomenarà Pere Miró Fill Predilecte el proper 9 de juliol
-
Esports L'Associació de Futbolistes espanyola confirma que el CE Manresa ja no manté deutes amb els jugadors