El CE Manresa ha aconseguit al camp de l'Energia del Sants la victòria més soferta de la temporada, jugant amb un jugador menys des del minut 55 per vermella directa de Javi López, amb 9 minuts de temps afegir a la segona part, i amb els barcelonins xocant una i una altra vegada contra un excel·lent Pulido sota els pals i també, perquè no dir-ho, amb una certa mala sort de cara a porteria. Al final, 0-1, per als manresans que només coneixen la victòria aquest 2022.
El partit ha començat bé per als interessos del CE Manresa. Al minut 4, Pau Darbra passa a Noah, que xuta perquè pari el porter local. Era un avís del que havia d'arribar. Al 15, una sublim assistència de cap de Javi López era rematada a boca de canó per Biel I. Vuit minuts més tard, al 23, Pulido rebutjava una contra del Sants. Al minut 27 tornava a ser el cap de Javi López qui posava la pilota perquè el porter la rebutgés a córner. En aquest moment la pilota anava de banda del camp. Al 35 era el local Guillermo qui enviava als núvols una franca ocasió dels de Sants, i tres minuts després era Pau Darbra qui enviava fora un xut amb intenció des de lluny.
La segona part quedaria marcada per l'expulsió amb vermella directa de Javi López que obligava Ferran Costa a reestructurar tot l'equip. A partir d'aquell moment ha estat un atac constant dels barcelonins que s'han trobat un inspirat Pulido que rebutjava una rere l'altra les pilotes que li arribaven, i quan no era ell, els davanters del Sants erraven rematades clamoroses.
Per si el patiment no fos prou, l'àrbitre allargava l'agonia 6 minuts més, i posteriorment, 3 més per arribar als 54 minuts jugats a la segona part, temps suficient perquè Uri Pérez es lesionés, però el marcador no es mouria del 0-1 de la primera part. El CE Manresa reforça la seva tercera posició a la taula i posa espai amb els seus immediats seguidors, que han empatat.
- Estadístiques del partit
- Resultats i classificació
El CE Manresa supera una expulsió i 9 minuts d'afegit per vèncer al camp del Sants (0-1)
Esports
La vermella directa de Javi López al minut 55 obliga els manresans a un desgast extraordinari i a Pulido a un lluïment constant
- Salutació inicial entre Sants, CE Manresa i àrbitres -
- CEM
ARA A PORTADA
-
Política Junts dona el tret de sortida a la precampanya de Manresa en l'acte de balanç del tercer any de mandat Pere Fontanals
-
Societat La Caponera Manresana presenta el seu projecte de cooperació amb Nicaragua aquest dissabte a Manresa Pere Fontanals
-
-
Societat David Casellas coordinarà el nou grau en Dret d'UManresa, que arrenca amb més de cinquanta estudiants Pere Fontanals
-
Economia L'Ecoviure tornarà a omplir el centre de Manresa amb sostenibilitat i gastronomia saludable Pere Fontanals
Publicat el
16 de gener de 2022 a
les 20:33
Actualitzat el
16 de gener de 2022 a les
20:39
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo posa el focus en transmetre les seves idees a deu dies de començar l'ACB
-
Esports
«Amb la confiança que em van donar, va ser fàcil decidir-me»
-
Esports
La Transenyera supera el mig miler de participants i es consolida com una cita esportiva de referència
-
Esports
El Covisa Manresa guanya el quadrangular del Pujolet a una setmana de començar la lliga
-
Esports
El CE Manresa suma la segona victòria d'inici amb un 2-0 al Peña Sport
-
Esports
Diego Ocampo: «Per competir hem de ser més metòdics»
