El CE Manresa afrontarà la seva segona temporada a Segona RFEF en un grup 3 on es trobarà a deu cares conegudes, sis equips que arriben de nou a la categoria i un que se resitua de grup. O sigui, els blanc-i-vermells es trobaran amb set equips amb qui no es van enfrontar la temporada passada, segons les composicions de grups que ha fet públiques aquest dimarts la RFEF.
A més, hi haurà la particularitat que els tres equips aragonesos que hi havia al grup la passada temporada desapareixen i el grup estarà format íntegrament per conjunts dels Països Catalans. La temporada passada, el Teruel es va proclamar campió i va pujar a Primera RFEF, el CD Ebro va baixar a Tercera, i el filial del Saragossa, el Deportivo Aragón es va salvar del descens a la promoció, però ha anat a parar al grup 2 de Segona RFEF.
Així, els equips que ja ja coneixerà el CE Manresa a la lliga seran l'Atlético Saguntino, el Badalona Futur, l'Hércules, l'Espanyol B, el Peña Deportiva, el Formentera, el Terrassa, l'Alzira, el Lleida Esportiu i el València Mestalla.
Dels nous, el CF La Nucía, de la Marina Baixa, arriba després de patir el descens des de Primera RFEF; el Cerdanyola entra en el grup que li tocaria després que la passada temporada visqués una anormalitat jugant al grup 5 de Segona RFEF, i pugen de Tercera RFEF el CE Europa i la UE Sant Andreu del grup 5 català, l'Andratx i el Penya Independent del grup 11 balear, i el Torrent del grup 6 valencià.
[noticia]110375[/noticia]
[noticia]110371[/noticia]
[noticia]110324[/noticia]
El CE Manresa tindrà set rivals nous la propera temporada a Segona RFEF
Desapareixen els equips de l'Aragó i el grup 3 estarà format íntegrament per conjunts dels Països Catalans
ARA A PORTADA
-
-
Seguretat, immigració i llengua: les exigències de Perramon per fer llista amb Junts a Manresa Pere Fontanals
-
-
Els Comuns lliguen millores per a la Residència de la Font en el pacte de pressupostos Pere Fontanals
-
L'Ajuntament de Manresa se suma a la petició de la Creu de Sant Jordi per a Joan Morros Pere Fontanals
- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el
27 de juny de 2023 a
les 22:32
Actualitzat el
27 de juny de 2023 a les
22:47
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa defensarà lideratge contra el Tona en un partit especial per la Festa de la Llum
-
Esports
L'Occident Manresa tanca la Minicopa amb una altra derrota (62-71)
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà el Cerezo Lleida en un nou duel clau per la permanència
-
Esports
Els Mossos presenten la 14a caminada solidària Fem el camí al teu costat
-
Esports
La santpedorenca Maria Costa arriba fins a les semifinals del Jocs Olímpics
-
Esports
L'Occident Manresa encaixa la segona derrota a la Minicopa (105-63)
