El CE Manresa ha tingut aquest diumenge al Congost contra l'Europa la punteria que li ha faltat en tants i tants partits, i ha trencat la mala ratxa de resultats que tenia superant un dels equips punters del grup. Els blanc-i-vermells no han desplegat un gran joc, o no molt millor que en altres enfrontaments, però aquesta vegada han estat més encertats de cara a porteria.
Xavi Corominas ha fet saltar d'inici Hurtado -Pulido tenia molèsties i no ha estat convocat-, Reina, Pons, Moha, Pastor, Garrido, Àlex Sánchez, Omar, Gilbert, Baquero i Alpha. El partit no ha pogut començar pitjor per als manresans, amb un gol de l'Europa al minut 8, que podia haver tocat l'equip local, després de sis partits sense guanyar.
El gol no ha afectat el joc que s'anava veient, amb molt poques oportunitats a banda i banda. Tot i així, al minut 27 una bona jugada col·lectiva ha estat finalitzada per Omar amb el gol de l'empat. Malgrat que l'equip local no ha fet una gran primera part, sí que ha sabut sobreposar-se al gol de l'Europa i arribar a vestidors amb tot igualat.
A la segona part, però, el CE Manresa ha sortit molt més actiu en la pressió i en la construcció. De seguida, al minut 49, Baquero recull una centrada baixa sol davant porta i posa els manresans per davant en el marcador. Tot just després del gol, els de Gràcia s'han tornat a apoderar de la pilota i han atacat sense fortuna la porteria d'un Hurtado que ha resolt bé les pilotes que han arribat als seus dominis.
Al minut 62, Pachón entrava per Alpha i al 76 han entrat Pol i Cuello per Baquero i Omar. Poc després, Gilbert s'ha desfet de dos marcadors entrant per l'esquerra i la seva centrada ha estat a punt de ser la sentència del partit.
Ja al final del partit, al minut 90, Tom i Sibidé han entrat per Gilbert i Reina. Amb l'Europa abocat sobre l'àrea manresana, un rebuig ha estat caçat per Pol Ballesteros al mig del camp i sol, sense cap defensa escapolada, ha encarat el porter i l'ha batut per, ara sí, sentenciar el partit.
El CE Manresa ha aprofitat una jornada propícia per atrapar a la taula el Cerdanyola i el Sant Andreu i superar el València Mestalla i l'Andratx, a banda de posar-se només a un punt de les posicions de promoció d'ascens.
El proper diumenge, en hora encara per determinar, visitarà el Rico Pérez per enfrontar-se a l'Hércules, que ocupa la segona posició. Després d'haver vençut el líder i el tercer classificat en aquesta primera volta, guanyar els alacantins confirmaria que els de Xavi Corominas juguen molt millor contra els equips de dalt.
[noticia]112588[/noticia]
El CE Manresa trenca la crisi per la porta gran (3-1)
Supera un gran CE Europa capgirant un gol en contra
ARA A PORTADA
-
L'esfondrament d'una part de la teulada del Palau Prioral alarma Monistrol de Montserrat Pere Fontanals
-
El nou microbús del Centre Històric de Manresa fa el primer recorregut abans d'entrar en servei Pere Fontanals
-
La jutgessa arxiva la causa penal per la mort de tres treballadors a la mina de Súria Pere Fontanals
-
Les obres de la plaça Vella d'Artés revelen vestigis arqueològics de més de 2.000 anys Pere Fontanals
-
L'ICS impulsa a Manresa una escola de salut transcultural adreçada a famílies d'origen marroquí Redacció
Publicat el
26 de novembre de 2023 a
les 15:51
Actualitzat el
26 de novembre de 2023 a les
17:29
Et pot interessar
-
Esports
Max Gaspà abandona el Kids&Us Manresa
-
Esports
El Kids&Us Manresa incorpora Pablo Tamba
-
Esports
Carlos Portero renova amb el CE Manresa fins al 2027
-
Esports
Un centenar llarg de ciclistes participen en la 10a Cursa Vila de Súria
-
Esports
Eli Brooks no seguirà al Kids&Us Manresa
-
Esports
El CE Manresa assegura la continuïtat de Roger Munells fins al 2027
