El CE Manresa ha derrotat el Cerdanyola, 1-0, amb un partit que ha començat molt bé per als manresans, amb un gol de Javi López al minut 4, i una primera part molt completa amb nombroses oportunitats per sentenciar. A diferència dels darrers partits, els blanc-i-vermells no s'han deixat remuntar i han aconseguit trencar una ratxa de nou derrotes i un empat en les darreres deu jornades.
El CE Manresa ha saltat amb Pulido, Pons, Llopis, Izquierdo, Iglesias, Sánchez, Cuello, Soler, Javi López, Omar i Gilbert. Després del gol de Javi López, Cuello, al minut 12 xutava des de la frontal vora el pal. Al minut 16 era Javi López qui rematava i aturava el porter, i al minut 25 era Iglesias qui ho intentava, desviat. Al minut 28, el CE Manresa tornava a tenir una oportunitat a la sacada d'un córner, i al 32 Omar xutava perquè aturés el porter visitant.
La segona part ha estat de domini altern de la pilota, sense oportunitats, amb el CE Manresa ben posicionat per evitar que els del Vallès remuntessin. Important victòria dels manresans per somiar amb una encara molt complicada salvació.
[superfillagrantema]1684[/superfillagrantema]
El CE Manresa trenca la ratxa de deu partits sense guanyar (1-0)
Els blanc-i-vermells han estat superiors al Cerdanyola, sobretot a la primera part
ARA A PORTADA
-
Aprovats els projectes d'urbanització de les avingudes de l'Esport i de la Pirelli i del Camí Vell de Rajadell Pere Fontanals
-
-
L'Escorxador Comarcal del Moianès, en el punt de mira per un abocament orgànic a la riera de Castellnou Pere Fontanals
-
Sant Vicenç de Castellet pren les regnes de Vallhonesta per garantir-ne la preservació Pere Fontanals
-
Publicat el 31 de març de 2024 a les 15:13
Actualitzat el 31 de març de 2024 a les 15:20
Et pot interessar
-
Esports Súria comença l'agost la renovació de la gespa del Camp Municipal de Futbol
-
Esports La Lliga ACB començarà el cap de setmana del 4 i 5 d'octubre
-
Esports Txell Ferré considera que la bona química va ser clau en l'èxit als campionats del món de Singapur
-
Esports Biel Gabernet, del CN Manresa, finalista al Campionat d'Espanya Júnior de Natació
-
Esports El millor atletisme estatal es donarà cita a Tarragona amb una destacada presència bagenca
-
Esports Ona Bonet i Biel Cirujeda, seleccionats per competir al Campionat d'Europa sub20 a Finlàndia