El CE Manresa jugarà aquest dissabte a partir de les 6 de la tarda a la Zona Esportiva Dani Jarque contra un Espanyol B que només ha sumat 1 punt en les cinc jornades disputades. Malgrat que els filials acostumen a canviar molt de temporada en temporada, més encara quan l'equip matriu pateix un descens, sobta el mal inici de temporada dels pericos tenint en compte que durant gairebé tota la temporada passada va mantenir-se entre els cinc primers de la classificació.
L'actual tècnic del CE Manresa, Xavi Corominas, tornarà d'aquesta manera a la que ha estat la seva casa les darreres divuit temporades, fins que aquest estiu va fitxar pel club del Congost.
Els blanc-i-vermells arriben a la sisena jornada com un equip robust en defensa, el menys golejat del grup amb 2 gols en contra, però encara amb moltes dificultats per veure porta, amb 4 gols a favor. Després de la victòria de prestigi diumenge passat contra el líder Lleida Esportiu, els manresans afronten el partit a la Zona Esportiva Dani Jarque amb la voluntat de refermar les seves aspiracions de mirar cap amunt, després d'un inici de temporada en què ja s'ha enfrontat a equips importants.
Xavi Corominas comptarà amb la pràctica totalitat de la plantilla després de l'entrada en convocatòria de Yaya Sidibe la passada jornada i de la tornada d'Alpha. La temporada passada el CE Manresa va guanyar al camp de l'Espanyol B 1-2 en plena remuntada cap a la quarta posició final.
El CE Manresa visita un Espanyol B que encara no ha aconseguit cap victòria
L'actual tècnic blanc-i-vermell, Xavi Corominas, torna a la que ha estat casa seva les darreres divuit temporades
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 06 d’octubre de 2023 a les 22:58
Actualitzat el 07 d’octubre de 2023 a les 21:31
Et pot interessar
-
Esports El Baxi Manresa tanca la temporada amb un sopar de família
-
Esports La FCF fa jugar els minuts de temps afegit del Joanenc - Berga que va ser suspès al final de la pròrroga
-
Esports La Ignasiana tornarà el 20 de setembre amb recorreguts adaptats a tots els nivells
-
Esports Gran actuació de l'Avinent Manresa al Campionat de Catalunya sub18 amb cinc medalles
-
Esports La Pirinaica supera l'eliminatòria i es jugarà l'ascens a la lliga Elit contra el Júpiter (1-0)
-
Esports Meritxell Soler, segona a la mitja marató de České Budějovice