El CE Manresa jugarà diumenge a les 12 del migdia a la Ciutat Esportiva Antonio Asensio per jugar el partit corresponent a la 12a jornada contra el RCD Mallorca B, l'equip menys golejador del grup a casa seva (3), però també un dels que hi encaixa menys gols (3).
Els blanc-i-vermells visitaran les Balears en un bon moment de joc i resultats a la Segona RFEF després de la victòria, diumenge passat, contra l'Ibiza al Congost, i amb la voluntat de marcar a Mallorca, en un escenari on, fins ara, s'han donat resultats molt curts de gols.
Jaume Pascual i Toni Sureda tornen a al camp on van fer part de la seva formació com a jugadors. Pascual va jugar amb el rival de diumenge, el Mallorca B, i Sureda ho va fer en el juvenil. Serà la primera vegada que tots dos futbolistes jugaran a Mallorca des que es van establir a Catalunya.
Després de l'expulsió per tarjeta vermella diumenge passat, l'entrenador Ferran Costa no podrà asseure's a la banqueta per dirigir l'equip. Tampoc Àlex Sánchez no podrà jugar després de rebre una dobla amonestació contra l'Ibiza.
El Mallorca B és 15è a la classificació amb dues victòries, tres empats i sis partits perduts. Ha marcat un total de 5 gols i n'ha encaixat 10.
El CE Manresa visitarà diumenge un Mallorca B poc golejador
Els blanc-i-vermells Pascual i Sureda tornen al camp on van fer part de la seva formació com a futbolistes
ARA A PORTADA

- Pere Fontanals
- Responsable de NacióManresa
Publicat el 25 de novembre de 2022 a les 22:06
Actualitzat el 25 de novembre de 2022 a les 22:17
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals