El Club Esportiu Navàs, està celebrant el centenari de futbol a Navàs amb una festa grossa. Els actes de celebració han començat aquest dimecres al vespre amb el partit que va enfrontar el primer equip de futbol del Navàs contra el Juvenil A del Barça, i tindran la seva culminació el proper dissabte 24 de setembre amb una arrossada popular i amb l'estrena del nou himne del club, així com amb un acte de reconeixement als presidents que han encapçalat l'entitat.
La Penya Barcelonista de Navàs, com a ambaixadors del Barça al poble va voler donar abans de començar el partit la benvinguda al representant de la Junta Directiva del club present, Josep Castellà, al qual li van lliurar una reproducció en cartró ploma del quadre de la història del Barça i de la penya obra de l'il·lustrador local Jaume Gubianas. El representant del club també va lliurar uns detalls així com també d'una placa commemorativa al president del Club Esportiu Navàs, Josan Perez, i a la regidora d'esports Sara Cortina. Una vegada els jugadors van saltar al camp, també va haver-hi foto de família entre els dos equips i els membres de la Penya.
Una diada per recordar, amb un camp municipal de La Devesa vestit com en les grans ocasions, ple de públic navassenc amb ganes de veure el seu equip jugant contra les futures estrelles del Barça i que s'ho va passar d'allò més bé veient el partit. Pels jugadors, una experiència irrepetible malgrat el resultat final fos de 0-6.
ARA A PORTADA
-
Successos El comiat multitudinari a Pau Simon omple Sant Martí de Torroella enmig d'un profund dolor Pere Fontanals
-
Societat Centenars de persones reten homenatge a Pau Simon Garcia al Monument a la Mineria de Súria Pere Fontanals
-
Successos Què sabem i què no de l'accident a les mines de Súria on ha mort un treballador de 26 anys Pere Fontanals
-
Publicat el
08 de setembre de 2016 a
les 14:07
Et pot interessar
-
Esports
Hugo Benítez accelera la seva recuperació de cara a proper curs
-
Esports
El CE Manresa cau per la mínima davant el CE Sabadell en el primer amistós de pretemporada
-
Esports
El Manresa CBF reforça la plantilla amb set fitxatges per somiar a l'LF2
-
Esports
El manresà Jordi Ballús obté el bronze al mundial M45 d'esquí nàutic
-
Esports
El Kids&Us Manresa ja coneix el calendari de l'Eurocup
-
Esports
La Transenyera de Castellbell i el Vilar obre inscripcions
