El CF Navarcles i el Gimnàstic Manresa (juvenil B) disputaran el proper dilluns, a les quatre de la tarda i al Nou Estadi Municipal del Congost, la final del Torneig Interbarris 2017.
El conjunt navarclí s'ha imposat en el Grup A, després de derrotar (1-0) al FC Pirinaica i al Cd'E Manresa en la tanda de penals (4-3), després que el temps reglamentari finalitzés amb empat a 1 en el marcador. L'altre partit del grup entre FC Pirinaica i Cd'E Manresa, havia enregistrat un empat a 0.
Pel que fa al Grup B, el juvenil B del Gimnàstic Manresa ha aconseguit el primer lloc del grup, derrotant la UD Balconada per 3-1 i empatant a 3 amb el CF Pare Ignaci Puig. En el primer partit els del Xup havien perdut 1-3 amb la Balconada.
El CF Navarcles i el juvenil B del Gimnàstic, finalistes del Torenig Interbarris
Disputaran la final el proper dilluns al Congost després que hagin quedat primers en els seus respectius grups
ARA A PORTADA
Publicat el
25 d’agost de 2017 a
les 23:46
Actualitzat el
25 d’agost de 2017 a les
23:50
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa defensarà lideratge contra el Tona en un partit especial per la Festa de la Llum
-
Esports
L'Occident Manresa tanca la Minicopa amb una altra derrota (62-71)
-
Esports
El Covisa Manresa visitarà el Cerezo Lleida en un nou duel clau per la permanència
-
Esports
Els Mossos presenten la 14a caminada solidària Fem el camí al teu costat
-
Esports
La santpedorenca Maria Costa arriba fins a les semifinals del Jocs Olímpics
-
Esports
L'Occident Manresa encaixa la segona derrota a la Minicopa (105-63)
