El CF Navarcles i el juvenil B del Gimnàstic, finalistes del Torenig Interbarris

Disputaran la final el proper dilluns al Congost després que hagin quedat primers en els seus respectius grups

Publicat el 25 d’agost de 2017 a les 23:46
Actualitzat el 25 d’agost de 2017 a les 23:50
El CF Navarcles i el Gimnàstic Manresa (juvenil B) disputaran el proper dilluns, a les quatre de la tarda i al Nou Estadi Municipal del Congost,  la final del Torneig Interbarris 2017.

El conjunt navarclí s'ha imposat en el Grup A, després de derrotar (1-0) al FC Pirinaica i al Cd'E Manresa en la tanda de penals (4-3), després que el temps reglamentari finalitzés amb empat a 1 en el marcador. L'altre partit del grup entre FC Pirinaica i Cd'E Manresa, havia enregistrat un empat a 0.

Pel que fa al Grup B, el juvenil B del Gimnàstic Manresa ha aconseguit el primer lloc del grup, derrotant la UD Balconada per 3-1 i empatant a 3 amb el CF Pare Ignaci Puig. En el primer partit els del Xup havien perdut 1-3 amb la Balconada.