El Club Patí Manresa està intractable. I sembla que com més avança la competició, més fermes es troben les manresanes en el seu lideratge indiscutible de la Primera Divisió Catalana. Aquest dissabte s'han desfet del CH Sant Jordi, que fins ara ocupava la segona posició a la taula, d'una forma contundent i incontestable, 5-0, de manera que les deixen a tres victòries de distància.
Les manresanes han sortit a la pista amb la intenció de demostrar la seva superioritat des del primer minut. Amb un marcatge fort sobre les rivals i sortint decidides amb la bola enganxada al pal, el primer gol s'ha fet esperar.
Abans, Mònica Ferrer s'ha fet valdre com la millor portera de la competició aturant dues faltes directes. La resta de partit ha posat el pal, la ma o la cama a tots els inútils intents barcelonins de fer arribar la bola a la xarxa. Maria Bonet ha encetat el marcador en aquesta primera part, i en l'últim terç, Eva Cuello ampliava distàncies.
La segona meitat ha estat una continuació de la primera. Les del Sant Jordi arribaven a la vora de Ferrer, però hi xocaven una i una altra vegada. Les manresanes trenaven amb més ofici i esperaven l'oportunitat per clavar-la. Així ho ha fet dues vegades Queralt del Águila. I així ho ha sentenciat Maria Bonet amb un clar penal que ha provocat ella mateixa.
El Club Patí Manresa continua imparable com a líder de la Primera Divisió Catalana amb 12 victòries, 1 empat i 1 derrota. Cal recordar que les manresanes són debutants a la competició després de l'ascens que van aconseguir la passada temporada.
[naciomanresa]
El Club Patí Manresa no dona espai a l'especulació (5-0)
Les manresanes reforcen el seu lideratge amb una victòria contundent sobre el CH Sant Jordi
ARA A PORTADA
Publicat el
20 de gener de 2024 a
les 22:44
Et pot interessar
-
Esports
Sant Joan de Vilatorrada celebrarà la segona edició del Correcull per la Natura
-
Esports
Xavi Santaella dirigirà el Covisa Manresa la temporada 2026-27
-
Esports
Domínguez i Beltran brillen al Campionat de França cadet de judo per equips
-
Esports
Jornada de taules i poc botí per als equips del Bages de Primera Catalana
-
Esports
El CE Manresa cedeix a Cornellà en el dia del retorn de Batanero i Joel
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem fet un partit molt complert»
