Diumenge va tenir lloc a les instal·lacions del Club de Tir Precisió Manresa, la tirada esportiva en categoria única, corresponent al Trofeu Interclubs 2016 en la modalitat de BR-50 Varmint Pesat. Hi van participar 22 tiradors dels clubs de Tir de Barcelona, Manresa, Martorell, Mataró, Terrassa, Sabadell i Súria.
Els tres primers classificats van ser els següents:
1r Paulino Mendoza de Barcelona (248,13 punts).
2n Josep Campos de Barcelona (248,12 punts).
3r Josep Perarnau de Manresa (247,12 punts).
Per equips, els següents Clubs:
1r Barcelona amb 740,36 punts. Tiradors: Paulino Mendoza, Josep Campos i Francesc J. Rios
2n Manresa amb 736,27 punts. Tiradors: Josep Perarnau, Feliu Campàs i Josep A. García
3r Sabadell amb 735,30 punts. Tiradors: Pere Font, Pere Baseda i Jesús Alonso)
El Club Tir Precisió Manresa va acollir diumenge el Trofeu Interclubs
El club local va quedar segon per darrere del Club de Tir de Barcelona
ARA A PORTADA
Publicat el
10 d’octubre de 2016 a
les 21:44
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
