Els tiradors del Club Tir Precisió Manresa han participat aquest cap de setmana a la quarta competició de les cinc previstes de la Lliga Armeria Sistachs F-Class R en categoria única i en les modalitats Open i Restricted. La competició s'ha dut a terme a les instal·lacions del Club Esportiu Mataró.
En categoria Open, el primer classificat va ser Josep Carles Serrano, del Club Girona, segon Josep Carrasco, del Club Lleida, i tercer Paulí Mendoza, del Club Barcelona. Els tiradors manresans van quedar quarta, Mercè Mas, setena, Anna Riu, vuitè, Joan Monells, i desena, Olga Puig.
En categoria Restricted, el primer va ser Tomàs Aparacio, del Club Igualada, segon Jesús Alonso, del Club Sabadell, i tercer Joaquim Delisau, del Club de Tir Precisió de Manresa. La resta de tiradors manresans van ser Joan Marimón, vuitè, i Gerard Trench, novè.
El Club Tir Precisió participa a la Lliga Armeria Sistachs
Esports
Joaquim Delisau ha finalitzat tercer en la categoria Restricted
ARA A PORTADA
-
Successos «Tots tres ens vam quedar glaçats davant la ganivetada d'Otman, no sabíem què fer» Pere Fontanals
-
Successos Llibertat vigilada per als altres dos menors detinguts per l'homicidi de Manresa Pere Fontanals
-
Successos Un miler de persones torna a dir prou a la inseguretat a Manresa després del crim de Carles Vilajosana Pere Fontanals
-
Successos Les vides desestructurades de Pere i Otman, els dos menors acusats de l'homicidi a Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
19 de novembre de 2017 a
les 22:16
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages acollirà una nova edició de la Copa Bages de bàsquet
-
Esports
El Covisa Manresa tancarà la pretemporada amb un quadrangular al Pujolet
-
Esports
Tres medalles de bronze per al judo del Bages i el Moianès a la Supercopa d'Espanya
-
Esports
Esport7 batejarà les 12 Hores de Jujitsu amb el nom de Carles Vilajosana
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic content de la progressió de l'equip durant el partit»
-
Esports
El Kids&Us Manresa posa el primer peu a la final de la Lliga (74-83)
