Els atletes del CN Manresa han aconseguit aquest cap de setmana quatre posicions de podi en el transcurs de la Duatló de Granollers, vàlida per al Campionat de Catalunya de l'especialitat. La prova, que s'ha disputat a Montmeló, ha constat d'un recorregut de cinc quilòmetres a peu, dinou quilòmetres en bicicleta i dos quilòmetres més a peu.
[nonitext][intext1]
[despiece][h3]Resultats del CN Manresa[/h3]
- Armand Redondo, 2n en G-55-59
- Mariano Méndez, 2n en G65-69
- Pau Guiteras, 3r en G17
- Eduard Riu, 3r en G18-19
[intext2]
- Miquel Ribera, 4t en G60-64
- Xavier Vilalta, 24è en G25-29
- Jordi Serra, 43è en G45-49
[/despiece]
El CN Manresa aconsegueix quatre podis a la Duatló de Granollers
Els atletes han aconseguit dues segones posicions i dues terceres, a més d'una quarta
ARA A PORTADA
Publicat el
06 de febrer de 2022 a
les 13:23
Actualitzat el
06 de febrer de 2022 a les
13:27
Et pot interessar
-
Esports
La selecció catalana convoca Pierre Oriola, Ferran Bassas i Gerard Fernández
-
Esports
Santpedor consolida el seu torneig de cubs de Rubik
-
Esports
El CE Manresa incorpora Santi Guzmán, primer reforç per a la temporada 2026-27
-
Esports
El Covisa Manresa es posarà a prova amb el Barça Atlètic al 47è Trofeu Les Codines
-
Esports
El Kids&Us Manresa amplia el joc exterior amb Lukasz Kolenda
-
Esports
Sant Fruitós homenatja els equips que han aconseguit ascensos i títols aquesta temporada
