El CN Manresa cau per la mínima davant l'Alcorcón amb dos gols en l'últim minut (11-12)

Esports

Els manresans han arribat a anar dos gols per davant al tercer quart

Publicat el 10 d’octubre de 2026 a les 22:42

L'Adbisio ETL Global CN Manresa ha perdut per 11-12 contra el CN Ciudad de Alcorcón en partit de la Lliga Nacional de waterpolo de Segona Divisió. Els bagencs han arribat a anar dos gols per davant al tercer quart, però els madrilenys han marcat dos gols en l'últim minut i s'han endut els punts en un partit intens, ple d'alternances en el marcador.

Un primer quart amb final advers

Des del primer moment ha semblat increïble que els manresans veiessin com els madrilenys marxaven al final del primer quart amb dos gols d'avantatge, perquè a manca de 10 segons del període el resultat era d'empat a tres.

La reacció després del temps mort

L'inici del segon període ha estat de ritme alt, amb tots dos equips intentant imposar-se, i els visitants han estat els primers a marcar. Això ha obligat el tècnic local a demanar el primer temps mort del partit. La xerrada ha tingut un efecte positiu: des d'aquell moment i fins a la mitja part, el parcial ha estat de 4-0, i els manresans han canviat de camp amb un gol per sobre (7-6).

Dos gols d'avantatge al tercer quart

Res estava fet, però la remuntada convidava a l'optimisme. Cap al final del tercer quart, els bagencs s'han situat dos gols per davant (10-8), però no han pogut evitar que l'Alcorcón ho deixés en un mínim 10-9.

Un últim minut cruel

Els darrers vuit minuts, plens de nervis i d'imprecisions, s'han obert amb un gol per banda. El desenllaç ha arribat al tram final: en el darrer minut, de manera sorprenent, els madrilenys han fet dos gols i han deixat els manresans sense el just premi al seu esforç. Els jugadors locals han combinat jugades espectaculars amb altres de pròpies d'un equip jove, en formació, cosa que ha evitat un millor resultat.

Escull Manresa com la teva font preferida de Google