El CN Manresa femení va oferir una bona imatge i va tutejar al líder de la competició i principal favorit a l'ascens l'equip de l'Universitat de Navarra.
Superant el cansament del partit i el desplaçament a les illes Balears, les de Carles Sanz sortiren decidides a demostrar la seva bona línea de joc. Així el primer quart va finalitzar amb empat a dos gols, després de la reacció de les bagenques als 0-2 parcials de les pamploneses. Ambdós gols de la màxima golejadora local Anna Bisbal, el primer de llançament amb bot per l'escaire de la porteria visitant i el segon de pena màxima. Aixa i tot el preu del parcial era car, doncs, Mireia Ventura, la marcadora de boia ja s'havia carregat amb dues faltes personals i estava apunt de la seva eliminació.
Aquesta situació va estar aprofitada per es visitants que de la ma de la seva boia i millor atacant, Amanda J. Ortiz, anotava fins a cinc gols en aquests vuit minuts i feia que el parcial de 1-6, sentencies gairebé el partit. Això sí, les manresanes, en gol de Carla Fargas s'havien posat per davant en el marcador 3-2. Seria l'únic parcial en que s'imposarien.
La reestructuració de la defensa per part del tècnic local va fer que s'anul·lés l'abastiment de pilotes a la millor jugadora visitant i Aixa el joc es va anivellar al màxim. L'empat del tercer parcial va ser a tres gols, anotats els de casa per paret de Mireia Izquierdo de penalti i dos de Carla Fargas. El 6-11, era ampli i el rival de nivell, però les locals no renunciaven a lluitar pel matx. En superioritat Carla Fargas posava el 7-11 només iniciar-se el període, al 7-12, respongueren de nou amb gol en superioritat d'Anna Bisbal, i a cadascun dels visitants un de desposta local, Aixa Mireia Izquierdo i Carla Fargas deixaven el marcador en el definitiu 9-14.
Arbitratge a càrrec d'Antonio Domínguez i Roberto López que assenyalaren sis exclusions i un penalti a l'equip de casa per dues exclusions i Quatre penals a les foranies.
Parcials: 2-2, 1-6, 3-3 i 3-3.
Alineacions i golejadores:
CN Manresa: A Vila, M ventura, N Falla, M Serra, J Requena, M Izquierdo 2, C Fargas 4, N Sala, A Bisbal 3, L Muns i M Marcuello.
UPNA 98 02: M Flamarique, P Medina 1, P Ahechu, M Erdozain 3, AJ Ortiz 7, R Elizalde, O Osinaga, A Prados 1, I Ona 2, M Ona, M Lafuente, O Anduela.
El CN Manresa femení dóna bona resposta a les líders de l'UPNA (9-14)
En el partit que es va ajornar per la mort de Núria Cifuentes
Ara a portada
Publicat el 20 de febrer de 2011 a les 17:50
Et pot interessar
-
Esports El Covisa Manresa rep l'històric Playas de Castellón, amb l'obligació de guanyar
-
Esports El CB Navàs, davant el partit més decisiu de la temporada
-
Esports Manresa acollirà dissabte la primera jornada de la Lliga Espanyola d'Atletisme masculina
-
Esports Cameron Hunt és l'MVP de la vint-i-vuitena jornada de l'ACB