El CN Manresa femení va oferir una bona imatge i va tutejar al líder de la competició i principal favorit a l'ascens l'equip de l'Universitat de Navarra.
	
	Superant el cansament del partit i el desplaçament a les illes Balears, les de Carles Sanz sortiren decidides a demostrar la seva bona línea de joc. Així el primer quart va finalitzar amb empat a dos gols, després de la reacció de les bagenques als 0-2 parcials de les pamploneses. Ambdós gols de la màxima golejadora local Anna Bisbal, el primer de llançament amb bot per l'escaire de la porteria visitant i el segon de pena màxima. Aixa i tot el preu del parcial era car, doncs, Mireia Ventura, la marcadora de boia ja s'havia carregat amb dues faltes personals i estava apunt de la seva eliminació.
	
	Aquesta situació va estar aprofitada per es visitants que de la ma de la seva boia i millor atacant, Amanda J. Ortiz, anotava fins a cinc gols en aquests vuit minuts i feia que el parcial de 1-6, sentencies gairebé el partit. Això sí, les manresanes, en gol de Carla Fargas s'havien posat per davant en el marcador 3-2. Seria l'únic parcial en que s'imposarien.
	
	La reestructuració de la defensa per part del tècnic local va fer que s'anul·lés l'abastiment de pilotes a la millor jugadora visitant i Aixa el joc es va anivellar al màxim. L'empat del tercer parcial va ser a tres gols, anotats els de casa per paret de Mireia Izquierdo de penalti i dos de Carla Fargas. El 6-11, era ampli i el rival de nivell, però les locals no renunciaven a lluitar pel matx. En superioritat Carla Fargas posava el 7-11 només iniciar-se el període, al 7-12, respongueren de nou amb gol en superioritat d'Anna Bisbal, i a cadascun dels visitants un de desposta local, Aixa Mireia Izquierdo i Carla Fargas deixaven el marcador en el definitiu 9-14.
	
	Arbitratge a càrrec d'Antonio Domínguez i Roberto López que assenyalaren sis exclusions i un penalti a l'equip de casa per dues exclusions i Quatre penals a les foranies.
	
	Parcials: 2-2, 1-6, 3-3 i 3-3.
	
	Alineacions i golejadores:
	CN Manresa: A Vila, M ventura, N Falla, M Serra, J Requena, M Izquierdo 2, C Fargas 4, N Sala, A Bisbal 3, L Muns i M Marcuello.
	UPNA 98 02: M Flamarique, P Medina 1, P Ahechu, M Erdozain 3, AJ Ortiz 7, R Elizalde, O Osinaga, A Prados 1, I Ona 2, M Ona, M Lafuente, O Anduela.
El CN Manresa femení dóna bona resposta a les líders de l'UPNA (9-14)
En el partit que es va ajornar per la mort de Núria Cifuentes
 
        ARA A PORTADA
Publicat el 20 de febrer de 2011 a les 18:50
																			
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya
- 
												 Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes
- 
												 Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»

 
															 
															 
															 
															 
															