El CN Manresa Fibracat ha perdut aquest diumenge a la piscina del CN Mataró B, 14-9, en un partit força igualat fins al darrer quart en què les manresanes han perdut les seves opcions.
Després d'un partit igualat entre les dues formacions, les jugadores manresanes han vist com s'escapaven les possibilitats de puntuar a la capital del Maresme en un darrer període de joc en què les joves campiones de Copa les han passat per sobre amb un parcial de set de tennis: 6-2.
Fins a aquell moment, el partit ha estat d'anada i tornada, amb empats i avantatges mínimes en el marcador per a les locals. El primer quart de joc ha estat per a les mataronines, amb un parcial de 3-1, amb gol manresà de César. En el segon quart, les de López els han tornat la pilota guanyant el parcial per 3-4, amb gols de Bisbal, que n'ha fet dos, un d'ells de pena màxima, Muns i Toribio. Amb 6-5 en el marcador s'ha canviat de camp.
A la represa, també de penal, Bisbal posava el 6-6 en el lluminós, abans que les amfitriones tornessin a despenjar-se fins al 8-6. El partit arribava al darrer període amb el 8-7 en el marcador gràcies a un nou gol de les manresanes, a càrrec de Peirón.
Llavors les del CN Mataró, amb dues estirades en el marcador han marxat fins al 11-7, que Bisbal, amb un altre penal, reduïa a 11-8. Tres nous gols locals per un de les bagenques, a càrrec de Solernou, han situat el definitiu 14-9 en el marcador
Arbitratge a càrrec de López i Pascual. Han assenyalat nou exclusions i dos penals a jugadores manresanes, per sis exclusions i tres penes màximes a les mataronines.
[despiece][h3]Fitxa tècnica[/h3]
CN Mataró B: C Solà, B Blanch 2, M Bertran, L Gil, M Castellví 2, L Ordóñez, A Ordóñez 3, AJ Mora 1, A Dueñas 1, E Pérez , L Fernàndez 5, C Daura.
CN Manresa Fibracat: M Sala, R Solernou 1, MY Fernàndez, MM Kathel, A Toribio 1, H Vicente, L Flores, G Vadillo, L Muns 1, J César 1, A Bisbal 4, I Peirón 1, N Gatell.
Parcials: 3-1, 3-4, 2-2, 6-2.
- Resultats i classificació
[/despiece]
El CN Manresa Fibracat aguanta a Mataró fins al darrer quart (14-9)
Les manresanes han encaixat un parcial de 6-2 a l'últim període que les ha deixat sense opcions
- El CN Manresa Fibracat ha perdut a Mataró -
- Simón Noguera
ARA A PORTADA
-
Vaga massiva de mestres al Bages amb talls a la C-55 i protesta als Serveis d'Educació Pere Fontanals
-
Els mestres de la Catalunya Central fan nit en un institut de Manresa per conjurar-se Pere Fontanals
-
El vent registra 114,8 km/h a Montserrat, però bufa més discretament al centre i nord del Bages Redacció
-
-
L'Ajuntament de Santpedor condemna els aldarulls al ple, però rebutja discursos feixistes i d'odi Pere Fontanals
Publicat el
06 de març de 2022 a
les 19:55
Actualitzat el
06 de març de 2022 a les
20:05
Et pot interessar
-
Esports
Diego Ocampo: «Hem guanyat el partit movent la pilota i defensant bé»
-
Esports
El Baxi Manresa guanya a Hamburg però acaba cinquè (94-116)
-
Esports
Joan Perramon, convocat amb la selecció catalana al Campionat d'Espanya
-
Esports
El CE Manresa organitza un autocar per seguir l'equip a Lleida
-
Esports
El Covisa Manresa supera el Molins 99 CFS i avança ronda a la Copa Catalunya
-
Esports
El Baxi Manresa busca el factor camp a Hamburg
