El CN Martorell - CN Manresa de Lliga Catalana disputat aquest cap de setmana, partit que en altres temps era de rivalitat, va acabar només començar. En els dos primera atacs, Rey posava el 0-2 en el marcador, i Fernàndez i Puerta encara el farien pujar més, fins al 0-4, abans no anotessin el primer els locals. A la fi del primer quart s'arribava amb 2-6 al marcador, amb els darrers gols de Puerta i Mayol.
En el segon quart els de casa van frenar la sagnia golejadora, aconseguint un parcial d'empat a dos, amb gols manresans de Fernàndez i Noguera.
Després del canvi de camp, va arribar un festival golejador dels bagencs, 0-7, amb gols de Blanco, Noguera 3, Rey 2, i Holgado. En el darrer període, Fernàndez inaugurava el parcial, Puerta, en superioritat posava el 4-17, i Noguera, de pena màxima i de jugada, i Rey, tancaven el resultat definitiu, 4-20.
El CN Manresa goleja el CN Martorell a domicili (4-20)
Els manresans es mantenen ferms a la Lliga Catalana de waterpolo
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2023 a les 14:22
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals