El CN Martorell - CN Manresa de Lliga Catalana disputat aquest cap de setmana, partit que en altres temps era de rivalitat, va acabar només començar. En els dos primera atacs, Rey posava el 0-2 en el marcador, i Fernàndez i Puerta encara el farien pujar més, fins al 0-4, abans no anotessin el primer els locals. A la fi del primer quart s'arribava amb 2-6 al marcador, amb els darrers gols de Puerta i Mayol.
En el segon quart els de casa van frenar la sagnia golejadora, aconseguint un parcial d'empat a dos, amb gols manresans de Fernàndez i Noguera.
Després del canvi de camp, va arribar un festival golejador dels bagencs, 0-7, amb gols de Blanco, Noguera 3, Rey 2, i Holgado. En el darrer període, Fernàndez inaugurava el parcial, Puerta, en superioritat posava el 4-17, i Noguera, de pena màxima i de jugada, i Rey, tancaven el resultat definitiu, 4-20.
El CN Manresa goleja el CN Martorell a domicili (4-20)
Els manresans es mantenen ferms a la Lliga Catalana de waterpolo
- El CN Manresa continua intractable aquest inici de temporada -
- CNM
ARA A PORTADA
Publicat el 21 d’octubre de 2023 a les 16:22
Actualitzat el 21 d’octubre de 2023 a les 16:27
Et pot interessar
-
Esports
El Cat Central debuta amb bones sensacions tot i la derrota davant el CEU (42-14)
-
Esports
El Centre de Tecnificació de Judo del Bages i Moianès triomfa amb 15 medalles al rànquing provincial
-
Esports
Meritxell Solé bat el rècord català de 10 km ruta i supera la marca històrica de Rosa Morató
-
Esports
Empat intens al derbi manresà entre la Pirinaica i el Gimnàstic (1-1) en una jornada positiva per als bagencs
-
Esports
El CE Manresa perd 0-3 amb l'Hospitalet en un duel condicionat per les lesions i sancions
-
Esports
Pep Guardiola arriba als 1.000 partits com a entrenador
