El CN Manresa haurà de remuntar dos gols al CN Olot a la piscina Manel estiarte si vol emportar-se el títol de campió de la Lliga Catalana de Primera Divisió després de perdre aquest dissabte, 14-12, a la capital de la Garrotxa.
Després d'un primer quart en què els manresans semblava havien d'imposar el seu joc, encara que amb el però de la facilitat golejadora d'ambdós equips, amb un parcial de 3-5, i amb anotacions bagenques de Muns, dos, Serra, Mayol i Noguera, va venir la reacció dels locals que aconseguiren arribar a la meitat del partit per davant en el marcador, 8-7. Els dos gols dels de Torilo anotats per Serra i Noguera.
La rivalitat dels dos millors equips de la lliga es feia evident, així com la igualtat. El tercer parcial va ser per als de la Catalunya Central, 2-3, i s'empatava el partit a manca dels darrers vuit minuts, després de ser dos gols per sota, 10-8. Els golejadors del CN Manresa en aquest quart van ser Fernàndez i Leon, amb dos.
Tot estava per decidir. Només amb dotze segons de joc del darrer període, Fernàndez, tornava a posar als manresans per davant. Va ser un miratge, ja que en no res, els garrotxins se situaren 13-11, que el mateix Fernàndez ajustava a 13-12. Els de casa, però, responien per sentenciar amb el 14-12 final, i deixar el títol per decidir en el partit de tornada de la propera setmana a Manresa.
El CN Manresa haurà de remuntar dos gols al CN Olot per emportar-se la Lliga Catalana de 1a Divisió (14-12)
Esports
Bagencs i garrotxins van demostrar ser els dos equips més en forma de la lliga
- El CN Manresa ha de guanyar el partit de tornada per aconseguir el títol -
- Simón Noguera
ARA A PORTADA
-
Successos Manresa eixamplarà la Guàrdia Urbana fins a 120 agents i espera 15 interins immediats Pere Fontanals
-
-
Cultura i Mitjans Tocats de Lletra celebra vint anys amb 51 propostes poètiques en 38 espais de Manresa Pere Fontanals
-
Política Junts reclama una auditoria externa i independent de la despesa social de Manresa Pere Fontanals
-
Publicat el
04 de juny de 2023 a
les 22:27
Actualitzat el
04 de juny de 2023 a les
22:32
Et pot interessar
-
Esports
El Pavelló de 1989 i el de 2027: així es diran els dos pavellons esportius de Sant Fruitós
-
Esports
Manresa canviarà el bàsquet per la gimnàstica rítmica amb 200 esportistes al Nou Congost
-
Esports
Covisa Manresa i Ye Faky, amb un balanç idèntic, es mesuraran dissabte a Cocentaina
-
Esports
El CE Manresa afronta el primer plat fort de la temporada contra l'Osasuna B
-
Esports
Diego Ocampo: «La victòria ha estat conseqüència de jugar bé»
-
Esports
El Kids&Us Manresa es retroba amb la victòria davant l'Ulm (101-89)
