El CN Manresa continua la seva marxa invicta per la Lliga Catalana de Primera Divisió de waterpolo malgrat que tenen assegurat el campionat des de fa dues jornades. En aquesta ocasió, han superat l'AE Santa Eulàlia (AESE) per un ajustat 11-9.
Els manresans Roc Serra, amb dos, Noguera i Fernàndez posaven el marcador 4-1 al finalitzar el primer quart. Tot semblava dirigir-se cap un nou triomf clar dels de Torilo. L'empat a tres del segon quart, amb penal errat per part dels locals, tampoc feia presagiar grans dificultats de cara a la segona meitat del partit. Els gols manresans d'aquest període eren anotats per Estany i dos de Fernàndez. El 7-4 amb el que s'arribà a l'equador del partit era prou avantatge per afrontar el que quedava per jugar.
Encara més quan Pelegrín posava el 8-4 en el lluminós només tornar de vestidors. Però els visitants firmaven dos gols seguits i ajustaven la diferencia a dos gols, 8-6, per posar la incertesa de cara als darrers vuit minuts de joc.
Només començar el darrer quart, els de l'Hospitalet se situaren a un sol gol, 8-7, 9-8 i 10-9, el noves i desè gols locals anotats per Puerta i Noguera. Només a falta de 33 segons per al final, un nou gol de Puerta donava la tranquil·litat i els punts als líders de la competició.
- Fitxa tècnica
- Resultats i classificació
[noticia]108494[/noticia]
El CN Manresa manté la seva marxa invicta, però amb dificultats contra l'AESE (11-9)
El partit arribava a l'últim minut amb un mínim avantatge dels manresans
ARA A PORTADA
Publicat el 18 de març de 2023 a les 20:56
Et pot interessar
-
Esports La Ignasiana supera els 300 ciclistes inscrits amb un 80% de participants de fora de Manresa
-
Esports Diego Ocampo relativitza el resultat tot i que el considera «reforç positiu»
-
Esports El Baxi Manresa fa el primer pas cap a la final de la Lliga Catalana (90-95)
-
Esports El CN Manresa debuta al Campionat de Catalunya amb un partit de màxima exigència
-
Esports El Baxi Manresa deixa en mans del CSD i de l'EuroCup la decisió sobre el partit contra el Hapoel Jerusalem
-
Esports L'esport femení brilla a Manresa en una Nit de l'Esportista que premia 26 referents locals