Després de fer un bon partit, el CN Manresa ha vist com a falta de només 7" per al final, el líder CN Sabadell B aconseguia el gol de la victòria i deixava el marcador en 10-11. Ha estat una derrota injusta i que fa mal, castiga les possibilitats dels de Peirón d'assolir els llocs d'honor al final de la lliga.
El partit ha començat amb gol de León, ha seguit amb l'empat dels visitants, nou gol manresà, ara de Noguera, per nou empat foraster. El segon parcial ha estat més golejador, amb alternances en el marcador, però major domini dels jugadors del CN Sabadell B. 3-4 en el parcial, amb els tres gols bagencs anotats per León, Mayol i Muns.
El partit responia a l'expectació despertada i ambdós equips es mostraven decidits a imposar el seu joc. Així, els jugadors manresans, agafaren la davantera a la represa amb gols de Noguera, López i Serra, arribant als darrers vuit minuts en avantatge de 8-7.
El darrer període ha esta competit al màxim, ple d'emoció. Després que els del B del Sabadell donessin la volta al marcador, 8-9, empatava a nou Serra, poc després arribava el 9-10 i, quan només faltaven 17 segons, Mayol, en transformar una pena màxima, posava l'empat a deu gols en el lluminós, que semblava definitiu. Però, llastimosament per als de casa, una ràpida exclusió, transformada al mateix temps pels del CN Sabadell a manca de 7" feia que els jugadors de les Piscines Manel Estiarte es quedessin sense la part del botí que mereixien.
[despiece][h3]Fitxa tècnica[/h3]
CN Manresa: Iulian, Estany, Puerta, Ruiz, Lafoz, Muns 1, Mayol 2, León 2, Serra 2, Noguera 2, López 1, Vilarasau, Herrera.
CN Sabadell B: Teclas, Claramunt 2, Andion 2, Flórez, Querol, Garcia 3, Julian, Martínez, Soler, Serrano 1, Chacón, Bonet 3.
Parcials: 2-2, 3-4, 3-1, 2-4.
Àrbitres: Diaz i MT Pascual.
- Resultats i classificació
[/despiece]
El CN Manresa perd contra el CN Sabadell B sense merèixer-ho (10-11)
Els del Vallès han marcat el seu gol de la victòria a falta de set segons per a la fi del partit
ARA A PORTADA
-
Manresa proposa un Pla de Barris «de màxims» per invertir 25 milions al Centre Històric Pere Fontanals
-
Alarma per un home armat a Manresa, que ha acabat sent un policia fent una detenció per estrangeria Pere Fontanals
-
-
Descobreixen a Montserrat un manuscrit inèdit del primer poema èpic sobre Cristòfor Colom Pere Fontanals
-
Publicat el 12 de febrer de 2022 a les 23:19
Et pot interessar
-
Esports Els equips sèniors del Rugby Manresa cauen en el debut al Congost tot i mostrar bones sensacions
-
Esports Kaodirichi Akunbundu-Ehiogu protagonitza tres de les cinc millors jugades de la jornada
-
Esports Gaspar Ventura i el CN Manresa, homenatjats pels 25 anys del Circuit Català de Trofeus
-
Esports El CE Manresa farà la presentació dels seus 120 anys al Museu del Barroc
-
Esports Sant Fruitós felicita Paula Fernández pels seus 200 partits a la màxima lliga femenina
-
Esports El Baxi Manresa - Hapoel Jerusalem es jugarà a porta tancada