El CN Minorisa ha sumat uns punts precisos per seguir aspirant a mantenir la categoria en la seva victòria contra el GEIEG (16-6). La visita dels gironins era una oportunitat que no es podia deixar passar per a puntuar i els jugadors de Calvo, des del primer moment, han sortit a per totes.
El primer quart va ser el de Martínez, que va signar tres gols, el que encetava el marcador en superioritat. L'acompanyava en la faceta golejador Puerta. El 4-1, indicava que s'estava en el bon camí.
En el segon període l'allau de joc i gols manresà va seguir, 3-2, amb els dos gols visitants anotats de pena màxima. Per part bagenca Ruiz, amb dos gols, un en superioritat i l'altre de pena màxima, i Masplà, feien que s'arribés a l'equador del partit amb avantatge 7-3.
Després del canvi de camp, nou recital del CN Minorisa, 4-2, amb gol de Muns, Masplà, Ruiz, en jugada d'home de més, i Puerta. Tot quedava sentenciat amb l'11-5.
Els darrers vuit minuts van ser un calvari pels forasters, ja que amb el partit i les forces perdudes, es van convertir en comparsa davant el bon joc dels amfitrions. Muñoz en dues ocasions, Mayol, Masplà i Ruiz, en superioritat, plasmaven la diferència de joc en el marcador fins al 16-6.
Arbitratge a càrrec de Núñez i Bruno. Van assenyalar quatre exclusions i tres penals a jugadors locals per sis exclusions i un penal als visitants.
Parcials 4-1, 3-2, 4-2, 5-1.
Alineacions i golejadors:
CN Minorisa: I Prieto, E Masplà 3, M Puerta 2, R Ruiz 4, G Lafoz , O Muns 1, X Pelegrín , I Ruiz 1, K Muñoz 2, E Martínez 3, A León, L Mayol1, L Villaró.
GEiEG: M Franco, E Sangenís 1, I Font, B Jonama 1, L López, A Ballesteros 2, E Verges 1, R Llaurador, M Gatiu i C Vilalta.
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de març de 2019 a les 18:46
Et pot interessar
-
Esports El CE Manresa busca retrobar el triomf al camp del Tona
-
Esports El Baxi Manresa es concentra en el Granada i no pensa en el Hapoel
-
Esports Un miler de persones correran a Manresa contra el racisme en la primera Cursa Antiracista
-
Esports El Covisa Manresa buscarà la primera victòria davant el Canet per reaccionar al Pujolet
-
Esports Diego Ocampo: «Estic content de l'esforç de tots els jugadors»
-
Esports El Baxi Manresa estrena el seu compte de victòries davant un fluix Slask Wroclaw (74-62)