El CN Minorisa no va trobar rival en un dèbil CW Figueres i va aconseguir un resultat d'autèntic rècord, 34-0. Els de Gaspar Ventura van plantejar el matx amb l'objectiu d'unir a la victòria el bon joc col·lectiu i no basar-se només en la superioritat individual evident. I ho van aconseguir, ja que els gols marcats van ser majoritàriament amb jugades de bella factura, amb detalls importants com mantenir la porteria defensada per Isaac Prieto a zero, cosa difícil en el waterpolo actual, i que tots els jugadors, a excepció del porter, aconseguissin marcar, això sí, amb els dos golejadors de l'equip, Marc Bisbal i Enric Casasayas, amb nou gols cadascú.
La poca historia del partit s'expressà ja en el primer quart, amb un parcial de 9-0 i l'entrenador visitant, Jordi Gasulla, sense parar de donar ordres als seus jugadors per mirar de frenar l'allau de gols local. Els anotadors van ser Enric Casasayas, dos, Raúl Ruiz, Oriol Muns, dos, Carlos Talavera i tres de Marc Bisbal.
El segon i tercer quart van tenir el mateix parcial, 7-0, en el segon els gols van anar a conte d'Enric Casasayas, dos, Raúl Ruiz, Arnau León i tres de Marc Bisbal. En el tercer, després del canvi de camp els golejadors van ser Toni Sala, Enric Casasayas, Marc Bisbal, tres de Kevin Muñoz i Guillem Lafoz.
El quart, amb els gironins derrotats i cansats el parcial va ser dels que no es recorden 11-0, amb un jugador amb cinc gols, Enric Casasayas, dos del veterà Jaume Calatayud i Marc Bisbal, i amb un Eudald Martínez i Oriol Muns.
Arbitratge a càrrec de Gómez i Calopa. Van assenyalar quatre exclusions temporals a jugadors de la ciutat de Dalí, dels que dos van convertir-se en gol, i dos penals, un anotat pels bagencs. Els visitants van disposar de tres jugades de superioritat salvades per l'equip local.
Amb aquesta golejada el CN Minorisa se situa com a màxim golejador de la categoria amb 91 gols anotats, un per sobre de l'UAB que visita el proper dissabte la municipal manresana.
Parcials: 9-0, 7-0, 7-0, 11-0.
Alineacions i golejadors:
CN Minorisa: I Prieto, T Sala 1, E Casasayas 9, R Ruiz 3, E Martínez 1, O Muns 3, J Calatayud 2, A León 1, C Talavera 1, M Bisbal 9, K Muñoz 3, G Lafoz 1.
CW Figueres: E Canís, M Salelles, D Torres, D Riera, X Montes, A Villarejo, G Ballver, L Hidding, P Riu, M Palet, A Hidding.
ARA A PORTADA
-
Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals
-
Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals
-
El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals
-
-
Jutgen un bagenc per violar repetidament la seva fillastra quan tenia entre 6 i 10 anys Pere Fontanals
Publicat el 03 de desembre de 2016 a les 18:59
Et pot interessar
-
Esports
Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
-
Esports
Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
-
Esports
Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»
-
Esports
El Baxi Manresa no té cap opció davant el Bahcesehir (67-81)
-
Esports
El CF Cardona passa ronda a la Copa Catalunya i en deixa fora el CE Manresa (2-0)
-
Esports
El CN Manresa baixa a Tercera Divisió de la Copa Catalana de Clubs
