El CN Minorisa de Peirón, quan juga davant els equips de la zona alta de la classificació, té molts problemes per a superar les defenses contraries, treballen bé, ordenats, però és fa poc mal a l'hora d'aprofitar les ocasions de gol. Això és el que li ha passat contra el Sant Adrià aquest dissabte, amb qui ha caigut 10-4.
El partit va ser igualat, només es va trencar en el tercer quart, però de manera prou clara a favor dels locals. El primer quart va començar amb gol adrianenc, que va tenir ràpida resposta bagenca quan León empatava a un gol, resultat que no es va poder mantenir fins a la fi del període, ja que els de casa es van posar per davant en el marcador i ja no van deixar l'avantatge.
En els segon període, malgrat que també va ser per al CW Sant Adrià per un mínim 2-1, els locals van marxar fins al 4-1, però va escurçar la diferència López en el tram final d'abans de la meitat del partit.
En la represa, els amfitrions van escapar de manera definitiva, el resultat es va ampliar fins al 8-2, amb una clara diferencia d'eficàcia cara a porta, errant els manresans fins i tot una pena màxima i continuant per la pèrdua de papers del porter Villaró, expulsat amb targeta vermella.
Amb tot decidit els darrers vuit minuts de joc van ser força igualats, cosa que es va reflectir en el marcador, empat a dos gols, essent anotats per Pelegrín i Mayol per part del CN Minorisa.
Fitxa tècnica
CW Sant Adrià: C Paredes, J Sánchez 1, J Lahoz 1, E Sánchez, D Espinoza, B Buenafuente 1, J Font 2, E Ferrer 2, I Antolín, M Cercavins 2, J Mut 1, V Multitierno.
CN Minorisa: P Monné, M Puerta, R Ruiz, R Fargas, L. Mayol 1, X Pelegrín 1, A León 1, E Masplà, ME Bianco, J López 1, A Batanés i Ll Villaró.
Arbitratge a càrrec de S Bofill i G Zegri. 
Parcials: 2-1, 2-1, 4-0 i 2-2.
- Resultats i classificació
							
																					
														
								El CN Minorisa aguanta fins al tercer quart a la piscina del Sant Adrià (10-4)
Els manresans no van estar resolutius de cara a porteria
ARA A PORTADA
- 
													Crida urgent: el Gran Recapte necessita multiplicar per nou el voluntariat al Bages i Moianès Pere Fontanals  
- 
													Èxit del Gastrorecup a Manresa: 80 comensals i 1.600 euros per la Fundació del Convent de Santa Clara Pere Fontanals  
- 
													Sant Fruitós adquireix tota la finca de Can Figueras per ampliar el Bosquet i crear la Casa-Museu Pere Fontanals  
- 
													Manresa Il·lumina, reconeguda amb el segon premi BBVA a la Sostenibilitat Empresarial Pere Fontanals  
- 
													El Cosmògraf 2025 convidarà a explorar el cosmos des de la ciència, l'art i la filosofia Pere Fontanals  
Publicat el 23 de maig de 2021 a les 10:35
																			
								Et pot interessar
- 
												 Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya Esports
												El CE Manresa visita el Can Vidalet per treure's el mal gust de boca de la Copa Catalunya
- 
												 Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes Esports
												El Covisa Manresa busca redimir-se a València amb múltiples baixes
- 
												 Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent Esports
												Synergy Racing Team fa història amb un podi a la MotoStudent
- 
												 Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants Esports
												Sant Fruitós de Bages dona el tret de sortida al cicle de marxa nòrdica amb 160 participants
- 
												 Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta Esports
												Santpedor estrena un nou espai de joc a la zona de la Serreta
- 
												 Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir» Esports
												Diego Ocampo: «La continuïtat és la clau per competir»

 
															 
															 
															 
															 
															