El CN Minorisa de Peirón, quan juga davant els equips de la zona alta de la classificació, té molts problemes per a superar les defenses contraries, treballen bé, ordenats, però és fa poc mal a l'hora d'aprofitar les ocasions de gol. Això és el que li ha passat contra el Sant Adrià aquest dissabte, amb qui ha caigut 10-4.
El partit va ser igualat, només es va trencar en el tercer quart, però de manera prou clara a favor dels locals. El primer quart va començar amb gol adrianenc, que va tenir ràpida resposta bagenca quan León empatava a un gol, resultat que no es va poder mantenir fins a la fi del període, ja que els de casa es van posar per davant en el marcador i ja no van deixar l'avantatge.
En els segon període, malgrat que també va ser per al CW Sant Adrià per un mínim 2-1, els locals van marxar fins al 4-1, però va escurçar la diferència López en el tram final d'abans de la meitat del partit.
En la represa, els amfitrions van escapar de manera definitiva, el resultat es va ampliar fins al 8-2, amb una clara diferencia d'eficàcia cara a porta, errant els manresans fins i tot una pena màxima i continuant per la pèrdua de papers del porter Villaró, expulsat amb targeta vermella.
Amb tot decidit els darrers vuit minuts de joc van ser força igualats, cosa que es va reflectir en el marcador, empat a dos gols, essent anotats per Pelegrín i Mayol per part del CN Minorisa.
Fitxa tècnica
CW Sant Adrià: C Paredes, J Sánchez 1, J Lahoz 1, E Sánchez, D Espinoza, B Buenafuente 1, J Font 2, E Ferrer 2, I Antolín, M Cercavins 2, J Mut 1, V Multitierno.
CN Minorisa: P Monné, M Puerta, R Ruiz, R Fargas, L. Mayol 1, X Pelegrín 1, A León 1, E Masplà, ME Bianco, J López 1, A Batanés i Ll Villaró.
Arbitratge a càrrec de S Bofill i G Zegri.
Parcials: 2-1, 2-1, 4-0 i 2-2.
- Resultats i classificació
El CN Minorisa aguanta fins al tercer quart a la piscina del Sant Adrià (10-4)
Esports
Els manresans no van estar resolutius de cara a porteria
ARA A PORTADA
-
Societat Tot el que cal saber sobre la vaga de l'11-N: qui pot participar i com afecta el sou Neus Climent
-
Societat La PAHC Bages ocupa un bloc de la SAREB a Manresa abandonat des de fa més de deu anys Pere Fontanals
-
-
Política Front Ampli proposa renunciar als 1.300 milions de l'AVE Madrid-Barcelona per invertir-los a Rodalies Pere Fontanals
Publicat el
23 de maig de 2021 a
les 12:35
Actualitzat el
23 de maig de 2021 a les
12:40
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa rep el líder Barça Atlètic en un duel per confirmar-se a la part alta
-
Esports
El Covisa Manresa vol allargar la seva ratxa d'imbatibilitat a domicili contra el Santa Coloma
-
Esports
Robert Vilarasau es classifica per a les semifinals del Mundial de trampolí de Nanjing
-
Esports Castellbell i el Vilar estrena la Cursa de la Dona amb un recorregut de 6,6 quilòmetres
-
Esports
El CE Manresa supera el Puig-Reig (0-3) i passa ronda a la Copa Catalunya
-
Esports
Diego Ocampo: «Estic molt content de l'actitud en defensa»
