El CN Minorisa no va poder frenar a un rival que en només dues jornades ja suma 36 gols marcats i només 15 encaixats. El B del CN Rubí es mostrà com una màquina ofensiva ben engreixada, a la que els nois de Calvo van aconseguir frenar durant els dos primers períodes.
Curiosament el gol inicial va ser dels amfitrions, anotat per Muns, gol que va fer treballar de debò als vallesans per a remuntar lo, cosa que van fer transformant una superioritat i una pena màxima. El joc semblava que donava opcions als bagencs per a lluitar pels punts.
El segon període va seguir el mateix guió, al gol rubinenc responia de nou Muns per posar el 2-3. Però abans d'arribar a l'equador del partit dos gols més dels visitants posaven el 2-5 en el lluminós, un resultat al que s'afegien les personals a jugadors importants dels manresans.
Després del canvi de camp es va desfermar un veritable allau de gols visitant que castigaven amb un parcial de tennis als del CN Minorisa, 2-6, amb anotacions dels de casa de Lafoz i Masplà.
Amb la feina feta, en el darrer quart de joc va seguir el festival golejador, 3-7, amb gols dels de casa obra de Ruiz, Pelegrín i Ruiz.
La setmana propera a Banyoles, els manresans s'enfrontaran a un rival que es preveu directe en la lluita per la permanència.
Arbitratge a càrrec de S. Moyano i B. Perelló. Van assenyalar sis exclusions i un penalti a jugadors del CN Rubí, per tretze i tres als del CN Minorisa.
Parcials: 1-2, 1-3, 2-6 i 3-7.
Alienacions i golejadors
CN Minorisa: I Prieto, E Masplà 1, M Puerta, R Ruiz 1, G Lafoz 1, O Muns 2, X Pelegrín 1, I Ruiz 1, ME Bianco, T Sala i Ll Mayol.
CN Rubí B: J Castillo, M Martín2, M Colet 2, A Marcè 2, S Pina 3, C Herrero, D Requesens, A Piqué 2, F Soriano 3, A Granados 1, D Sanpons 1 i I Garcia.
El CN Minorisa cau derrotat davant un molt superior CN Rubí B (6-18)
Esports
Els manresans van aguantar fins al segon període
ARA A PORTADA
-
Societat «Qui instrumentalitza la mort de Vilajosana per sembrar odi no vol solucions, vol incendiar Manresa» Pere Fontanals
-
Internacional Sor Lucía Caram, sobre la visita d'Illa a Ucraïna: «Ha vingut a tocar les ferides reals de la guerra» Pere Fontanals
-
Successos Un dels detinguts pel crim de Manresa va ser arrestat quatre dies abans per un atac amb tornavís Pere Fontanals
-
Successos Escorcoll en el pis d'un dels detinguts pel crim de Manresa, al carrer Santa Llúcia Pere Fontanals
-
Societat El Consell Municipal de Solidaritat de Manresa condemna la violència i reclama serenor Pere Fontanals
Publicat el
20 d’octubre de 2019 a
les 21:10
Et pot interessar
-
Esports
Els Kids&Us Manresa encaixa la primera derrota de la pretemporada (99-103)
-
Esports
El CE Manresa s'estrena a Segona RFEF amb una golejada a Arnedo (1-4)
-
Esports
El Covisa Manresa cau a Ripollet a l'últim segon després d'un bon partit
-
Esports
El CE Manresa estrena la lliga de Segona RFEF aquest diumenge al camp de l'Arnedo
-
Esports
El Covisa Manresa visita el Ripollet en el seu tercer test de pretemporada
-
Esports
La Ignasiana amplia la proposta amb una ruta de 200 quilòmetres des de Fraga
