El CN Minorisa, en un partit discret a la piscina del CN Granollers B, va aconseguir sumar el punt que els calia per a conservar la categoria (10-10). El partit, jugat en piscina de màximes dimensions i descoberta, va tenir moltes alternances en el marcador, fent patir a manresans i al seu públic, i als jugadors del CN Banyoles pendents del resultat del partit, ja que eren els altres implicats per a salvar la categoria.
Encetà el marcador Muñoz en superioritat numèrica, per a empatar poc després els vallesans. Ruiz, de llançament directe, tornava a posar en avantatge als manresans, per donar la volta al marcador els locals en el tram final del quart.
Similar va ser el segon període. Poc adaptats a la piscina, els bagencs no trobaven la forma de superar un rival amb poca banqueta. Empat de Mayol i Masplà, després d'un bon contraatac i xut directe, que posava per davant al CN Minorisa. Semblava que s'havia trobat la clau, però no va ser així, en un final de període desafortunat els de Granollers aconseguien arribar a la meitat del partit per davant 5-4.
El descans llarg no va modificar l'escenari. Els vallesans aconseguien el 6-4, que encenia la llum d'alarma i més quan els manresans desaprofitaven una pena màxima i una ocasió sols davant el jove porter local. Tot i així, Mayol, anotava el segon penal favorable del període i Masplà aconseguia empatar amb assistència de Martínez.
Els amfitrions foren els primers en anotar en l'últim quart, amb resposta en superioritat de Pelegrín. Mayol tornava a donar avantatge als del centre de Catalunya, que tenia replica local doble, per posar-se 9-8 a manca de 1:47, malgrat jugar amb un de menys des del 2:34 per al final. Els nervis pesaven en els braços dels jugadors bagencs, que amb dos gols més de Mayol deixaven en anècdota l'empat final dels amfitrions a manca d'un sol segon.
Arbitratge a càrrec de X Buch i X Mármol. Van assenyalar sis exclusions temporals i dos penaltis a jugadors locals per tres exclusions temporals als manresans.
Parcials: 3-2, 2-2, 1-2, 4-4.
Alineacions i golejadors:
CN Granollers B: A Riesco, D López 5, D Espinoza 2,, E Fernández, G Costafreda 2, S Gimeno 1, E Garrido, E Asensio, A Laguna.
CN Minorisa : I Prieto, E Masplà 2, M Puerta, R Ruiz 1, G Lafoz, O Muns, X Pelegrín 1, I Ruiz, K Muñoz 1, E Martínez, A León, L Mayol 5.
- El CN Minorisa ha aconseguit salvar la categoria -
- Simón Noguera
ARA A PORTADA
-
«Junts no es pot permetre el luxe de renunciar a governar en tots els àmbits» Pere Fontanals | Oriol March
-
Bacardit i Perramon segellen l'aliança per «recuperar» Manresa: els detalls del «Pacte de la Llum» Pere Fontanals
-
L'efecte Perramon: Aliança Catalana es queda sense el seu «candidat somiat» a Manresa Pere Fontanals
-
Clam a Santpedor contra l'entrada a l'Ajuntament del «discurs d'odi» d'Aliança Catalana Pere Fontanals
-
Presenten a Manresa un recull d'eines comunitàries per afrontar les violències de gènere Pere Fontanals
Publicat el
06 d’abril de 2019 a
les 21:00
Actualitzat el
06 d’abril de 2019 a les
21:03
Et pot interessar
-
Esports
El CE Manresa rebrà l'Europa B per tornar a enfilar-se al lideratge de Tercera
-
Esports
El Baxi Manresa sub22 cedeix davant el Gran Canaria en un últim quart decisiu (77-94)
-
Esports
La Vertical Montserrat tornarà al maig amb una nova edició solidària de 2.180 esglaons
-
Esports
El Covisa Manresa afronta un desplaçament de màxima exigència a la pista del segon classificat
-
Esports
Sant Fruitós acollirà per primera vegada un torneig de la comunitat MundoPickleball
-
Esports
Victòria de prestigi del CN Manresa Fibracat davant el Granollers (10-9)
